תיירות

רמי לוי במהלך ענק: זה מה שיקרה החל מה-17.11

קו הטיסות החדש של ישראייר מנתב"ג ללונדון, על רקע הביטול של חברות התעופה הבריטיות את הקווים שלהן, חושף לוח זמנים נוח במיוחד, הטיסה מתל אביב תמריא בשעה 09:35 בבוקר ותנחת בשדה התעופה לוטון בלונדון בשעה 13:00. טיסת החזור תצא מלוטון בשעה 13:50 ותנחת בנתב"ג בשעה 20:50,
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, משה שי, shutterstock)
במהלך דרמטי שמשנה את מפת התעופה בין ישראל לבריטניה, חברת ישראייר מכריזה על השקת קו טיסות יומי חדש בין תל אביב ללונדון, שיחל לפעול ב-17 בנובמבר. המהלך מגיע בעיתוי קריטי, לאחר שחברות התעופה הבריטיות המובילות - בריטיש איירווייס ווירג'ין אטלנטיק - הודיעו על השעיית טיסותיהן לישראל עד שנת 2025, מה שיצר חלל משמעותי בתנועת הנוסעים בין המדינות.
על פי פספורטניוז, לוח הזמנים שנקבע מציע נוחות מרבית לנוסעים בשני הכיוונים: הטיסה מתל אביב תמריא בשעה 09:35 בבוקר ותנחת בשדה התעופה לוטון בלונדון בשעה 13:00. טיסת החזור תצא מלוטון בשעה 13:50 ותנחת בנתב"ג בשעה 20:50, זמנים המאפשרים לנוסעים להגיע ליעדם בשעות נוחות ולנצל את היום במלואו.

הקו החדש, שיופעל באמצעות מטוסי איירבוס A320 של ישראייר, מהווה התרחבות משמעותית בפעילות החברה בשוק הבינלאומי. בחירת שדה התעופה לוטון כיעד בלונדון מציעה לנוסעים אלטרנטיבה נוחה, עם גישה קלה למרכז העיר וחיבור למערכת התחבורה המקומית.
המהלך של ישראייר משקף את היכולת של חברות התעופה הישראליות להתאים עצמן במהירות לשינויים בשוק ולמלא את החלל שנוצר בעקבות החלטות של חברות תעופה בינלאומיות. זוהי דוגמה נוספת לגמישות התפעולית והאסטרטגית של החברה, המרחיבה את פעילותה בנתיבים אסטרטגיים.
בעוד שלוח הזמנים המדויק עשוי להשתנות בחלק מהטיסות, עצם ההחלטה להפעיל טיסה יומית מדגישה את המחויבות של ישראייר לספק פתרון תעופתי יציב ועקבי בקו חיוני זה. החברה מצטרפת בכך למאמץ הלאומי לשמור על קשרי התעופה החיוניים של ישראל עם בריטניה, במיוחד בתקופה מאתגרת זו בענף התעופה העולמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה