תיירות

רמי לוי בצעד דרמטי: זה מה שיקרה מהיום בישראייר

מהיום יחלו לפעול שלוש טיסות של ישראייר לדובאי, ובהמשך החודש יעלה המספר לחמש. מהלך זה מעיד על הביקוש הגובר ועל החשיבות האסטרטגית של הקשר התיירותי בין ישראל לאיחוד האמירויות. ישראייר לא מסתפקת רק בהפעלת טיסות; החברה משיקה גם חבילות נופש אטרקטיביות לדובאי
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, משה שי, shutterstock)
העונה התיירותית באיחוד האמירויות יצאה אל הדרך וחברת התעופה ישראייר מכריזה על חזרתה לקו תל אביב-דובאי, במהלך שמסמן התאוששות משמעותית בתעשיית התיירות בין שתי המדינות. כעת מתכננת ישראייר של רמי לוי להפעיל שש טיסות שבועיות בקו החל מחודש נובמבר.
כבר מהיום (ראשון) יחלו לפעול שלוש טיסות, ובהמשך החודש יעלה המספר לחמש. מהלך זה מעיד על הביקוש הגובר ועל החשיבות האסטרטגית של הקשר התיירותי בין ישראל לאיחוד האמירויות. ישראייר לא מסתפקת רק בהפעלת טיסות; החברה משיקה גם חבילות נופש אטרקטיביות לדובאי.

לדוגמה, חבילה הכוללת טיסה ואירוח במלון ארבעה כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר מוצעת במחיר של 497$ לאדם. מחירי הטיסות עצמן מתחילים מ-254$ להלוך ושוב, מה שמנגיש את היעד למגוון רחב יותר של תיירים ישראלים. צעד זה מדגיש את המאמצים של חברות התעופה הישראליות להפוך את דובאי ליעד תיירות מרכזי עבור הישראלים.
המהלך של ישראייר מצטרף לחזרתה של ארקיע לקו זה, כאשר גם היא מתכננת להגביר את תדירות הטיסות בחודש נובמבר. התחרות הגוברת בין חברות התעופה הישראליות על הקו לדובאי מבטיחה לצרכנים מגוון אפשרויות ומחירים תחרותיים, ובמקביל מחזקת את הקשרים הכלכליים והתרבותיים בין ישראל לאיחוד האמירויות.
חידוש הקווים לדובאי על ידי חברות התעופה הישראליות מסמל יותר מסתם התאוששות תיירותית; הוא מהווה ביטוי מוחשי להסכמי אברהם ולנורמליזציה המתפתחת בין ישראל למדינות המפרץ. הגידול בתנועת התיירים צפוי לתרום לחיזוק הקשרים העסקיים, התרבותיים והדיפלומטיים בין המדינות, ולפתוח הזדמנויות חדשות לשיתופי פעולה בתחומים נוספים. עם זאת, ההצלחה של קווי תעופה אלה תלויה גם ביציבות הפוליטית והביטחונית באזור, גורם שיש לעקוב אחריו בתשומת לב בחודשים הקרובים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמי לוי
    מיצי 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השרלטן הזה,דפק עשרות אלפי איש עם האיחורים והביטולים הבלתי נגמרים של הטיסות שלו ועכשיו הוא רוצה להגדיל את מאגר הפראיירים הבלתי נגמר,כדי להרוויח עוד כסף תמורת פחות תמורה. כבר חודשיים שאין מענה בטלפון של ישראייר והכסף על הטיסה שבוטלה בשניה האחרונה עדיין לא הוחזר. רמי לוי,אתה בושה וחרפה!!!
    סגור