השוק

רמי לוי וישראייר שווים את הכסף? זה מה שקרה למנייה

מניית ישראייר גרופ רשמה עלייה של 3.46% ביום המסחר האחרון, מה שמדגיש את האמון הגובר של המשקיעים בחברה. מתחילת שנת 2024, המניה זינקה ב-12.10%, כאשר רק בחודש אוקטובר נרשמה עלייה של 8.40%, מה שהביא את שווי החברה לכ-429.5 מיליון שקל. ועדיין הפער מאל על ענק
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
בעוד שענקית התעופה אל על זוכה לתשומת לב רבה, ישראייר, חברת התעופה שבבעלות איש העסקים רמי לוי, מציגה סיפור הצלחה מרתק משל עצמה. בתקופה של אי-ודאות בענף התעופה העולמי, ישראייר מצליחה להפגין צמיחה מרשימה.
מניית ישראייר גרופ רשמה עלייה של 3.46% ביום המסחר האחרון, מה שמדגיש את האמון הגובר של המשקיעים בחברה. מתחילת שנת 2024, המניה זינקה ב-12.10%, כאשר רק בחודש אוקטובר נרשמה עלייה של 8.40%, מה שהביא את שווי החברה לכ-429.5 מיליון שקל.

בניגוד לאל על, ישראייר מתמקדת בעיקר בטיסות קצרות טווח ומפעילה צי מטוסים קטן יותר. אסטרטגיה זו, שבעבר נתפסה כמגבילה, מתגלה כעת כיתרון משמעותי. בתקופה של אי-ודאות גיאופוליטית ובריאותית, טיסות קצרות נתפסות כאופציה בטוחה ונוחה יותר עבור נוסעים רבים. יתרה מכך, הגמישות התפעולית שמאפשר צי קטן יותר מאפשר לישראייר להגיב במהירות לשינויים בשוק ולנצל הזדמנויות חדשות.
ההשעיה המתמשכת של טיסות חברות זרות לישראל מהווה הזדמנות פז עבור ישראייר. בעוד שמצב זה מהווה אתגר עצום לתעשיית התיירות הישראלית בכללותה, הוא יוצר ביקוש גובר לשירותיה של ישראייר. החברה מצליחה למלא חלק מהחלל שנוצר בשוק, במיוחד בקווים קצרי טווח לאירופה ולאגן הים התיכון. יכולתה של החברה לספק מענה מהיר ויעיל לצרכי הטיסה של הישראלים בתקופה מאתגרת זו מחזקת את מעמדה בשוק ומשפרת את תדמיתה בקרב הציבור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה