טלוויזיה

קורין גדעון מרגשת: זה מה שעשתה למען חיילת בודדה

אחת הגולשות שיתפה בפייסבוק את המחווה המרגשת שעשתה גדעון עבור חיילת בודדה, אשר סגרה שבת וחששה מטיב המזון במקום בו שהתה, כאשר היא גם שומרת כשרות. המגישה נחלצה לעזרתה וריגשה מאוד את הגולשים
מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום מסך עכשיו 14)
קורין גדעון היא לא רק מגישת טלוויזיה, אלא גם אשת עסקים, כאשר לה ולבעלה, חילי, ישנה מעדנייה כשרה שעושה משלוחים בכל רחבי הארץ. אחת הגולשות בפייסבוק, שיתפה את הסיפור הבא: "התלבטתי מאוד האם לשתף את זה, אבל מרגישה שזה מגיע לה ברמות. לפני שבוע, שלחתי הודעה לקורין את ההודעה הזאת ואחרי 10 דק' היא שלחה לי קוד קופון שמוריד את כל התשלום!".
היא המשיכה: "קצת אהבת חינם בתקופה שכזאת, כיף לראות שיש מפורסמים שעדיין נשארו עם הרגליים על הקרקע ועושים המון דברים טובים מאחורי הקלעים. למי שלא יודעת, יש לקורין ובעלה, חילי, מעדנייה – סורוצ'קין עם משלוחים בין באר שבע בדרום ועד נהריה בצפון, אז אם אתם מחפשים מקום טוב להזמין ממנו אוכל לשבת\חג, זה המקום עבורכן, באמת".
הגולשת צירפה את ההודעה ששלחה לגדעון, שבה נכתב: "היי, קורין. מה שלומך? אני קצינה בצבא ולחברה שלי יש חיילת בודדה, שסוגרת שבת באזור בני ברק. היא שומרת כשרות ופוחדת שהאוכל שיספקו לה הוא לא הכי טוב, כי זה לא ממש בסיס. אם יש לך אופציה ותוכלו לעשות מצווה ולעזור לה במעט אוכל מהמעדנייה שלכם, זה יהיה מדהים. כמובן שאת יכולה להתעלם מההודעה. תודה בכל מצב". וגם את ההודעה שקיבלה בחזרה מהמגישה: "היי אהובה! בטח! אתן לך קוד ותזמיני לה", בהמשך, גדעון אכן שלחה את הקוד. בתקופה הקרע הזאת בעם שלנו - תהיו קורין גדעון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה