טלוויזיה

רותם סלע חושפת: ליאור רז כפי שלא הכרתם

רותם סלע המצטלמת לסדרה חדשה לצדו של כוכב פאודה, תפסה אותו ברגע רגיש ומפתיע בין הצילומים על הסט, והעלתה לאינסטגרם שלה
מערכת ice |  2
ליאור רז (צילום אור גפן)
רותם סלע המצטלמת בימים אלה לסדרה חדשה ביחד עם ליאור רז, חושפת פרט רגיש ומפתיע על כוכב פאודה: בחשבון האינסטגרם שלה העלתה סלע סטורי של רז מפליא בנגינה בפסנתר, וכתבה: "פרק ראשון בסדרה ליאור רז שלא הכרתם: לא רק מסתערב – גם נגן פסנתר".
רותם סלע וליאור רז מצטלמים לסדרה החדשה של קשת 12, "גוף שלישי", העוסקת בנושא רגיש – הורות בפונדקאות. סלע ויהודה לוי מגלמים בסדרה זוג נשוי שלא מצליח להיכנס להריון ופונה לאישה צעירה (גל מלכה) שתשמש להם כאם פונדקאית.

רז מגלם את תומר, במאי קולנוע זוכה אוסקר, שעובד על ספר אוטוביוגרפי אותו עורכת הדמות שמגלמת סלע. בין השניים נרקם קשר עוצמתי שמעמיד את המצב העדין במבחן נוסף. יוצרי הסדרה הם דרור משעני ושירה חדד והבמאי הוא שי קפון, והיא מופקת על ידי קומא הפקות.
 
ליאור רז זוכה ארבעה פרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלוויזיה הצטלם באחרונה גם בניו יורק לסדרה "the crowded room" עבור אפל טי.וי.
רותם סלע לוהקה באחרונה יחד עם עמוס תמם לתפקיד הראשי בסדרה החדשה של אסי עזר "מתוקים", שגם הכוכב שכתב בעצמו את הסדרה ייקח בה חלק. הסדרה מתוקים תעלה בערוץ ZOOM בהוט.
רותם סלע תגלם בסדרה את הדמות הרעה של שונית דבש, אשת עסקים ישראלית שעוברת להתגורר בקריות ומכריזה מלחמה בילדים היתומים של משפחת תמרי ופותחת מולם קונדיטוריה מתחרה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה מה שקורה שרוצים לבלוע את כל העולם
    רונה 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא עוד תחוה התמותטות כל הזמן היא בטלויזיה וזה יערער את נפשה אם היא לא תתקרב ליהדות הלך עליה שתעלם מהטלויזיה בעיקר בשבילה אבל גם בשבילנו שתתן לאחרים גם צנס לנו נמאס לראות אותה כל הזמן על המסך .אן ? זה מה שקורה לנשים מטורללות שבוחרות שמות של גויים לילדים שלהם זה הרגע שהיא צריכה לעשות פסק זמן לא חסר לה כסף ומשפחה ובעל תומך לא תעשה אתה זה תפסיד לצערה הכול
    סגור
  • 1.
    שחיתות
    דני 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה את לא רעה בלעת את כל הפרסומות ברשת קשת תקני גם רשת קשת
    סגור