טלוויזיה

קופה ראשית עונה 5: צפו לפני כולם בעונה החדשה

עכשיו זה כבר רשמי וידוע: הלהיט של התאגיד, קופה ראשית, חוזר לעונה 5 כבר עוד חודש בלבד ב-12.11, יחד עם כל הקאסט המצחיק והאהוב עם תוספות מעניינות וחדשות. התגעגעתם לכוכבה שביט? לשירה שטיינבוך? ומה עם ניסים שמעוני ואנטולי? צפו בקטע מהעונה החדשה לפני כולם
מערכת ice |  1
קופה ראשית חוזרת (צילום קובי אוזינגי)
לאחר פרקי ספיישל, הקומדיה המצליחה "קופה ראשית" בכיכובם של קרן מור, אמיר שורוש, דב נבון ונועה קולר, חוזרת לעונה 5, והפעם מחכה לכם עונה מיוחדת עם ליהוקים חדשים ומסקרנים.
דמות מעניינת שתופיע כקופאי הוא אוראל צברי, שגם שיתף את עוקביו בקטע מהצילומים לעונה החדשה.  על פי הדיווחים, שלושה שחקנים חדשים יופיעו בעונה 5, חוץ מצברי, הם: ליאור כלפון, ידין גלמן וגם רעייתו של אמיר שורוש - טלי בן יוסף. כבר במאי השנה חשפנו -ice כי בני ברוכים - הסטנדאפיסט וכוכב הישרדות יצטרף אף הוא לסדרה.
האם כוכבה שביט תצליח לכפר על כל החטאים שעשתה השנה? קבלו הצצה ראשונה מתוך קופה ראשית עונה 5, שתעלה ב-12.11 בכאן 11 ובכאן BOX.
 

על פי נתוני סיכום שנת 2023 של הרייטינג: כאן עם המשדר הנצפה ביותר בשנת 2023: אירוויזיון 2023 עם 31% רייטינג וקרוב למיליון צופים. התוכנית הנצפית ביותר בכאן 11 היא "קופה ראשית" עם ממוצע של 8.1% נקודות רייטינג וזינוק של 30% ברייטינג התוכנית לעומת העונה הקודמת. בנוסף: נרשמו ל"קופה ראשית" מעל 60 מיליון צפיות בפלטפורמות הדיגיטל - יוטיוב, אתר, אפליקציה וכאן BOX.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קרן מור
    יבפ 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו קרן לייזר. שורפת את המסך. בעיני, הסדרה הטובה אי פעם. אפילו מזו של ארצ׳י באנקר. שכחתי איך קראו לסידרה המיתולוגית הזו.
    סגור