טלוויזיה

כתב חדשות 12 בדרך לכנסת? "קיבלתי לא מעט פניות"

מנחם הורוביץ חושף: "כשאני רואה מי האנשים שמוגדרים 'מנהיגי הציונות הדתית', אני מתחלחל. אם אלה המנהיגים שלנו, צריך לעשות משהו. מגיעה לנו הנהגה ימנית עם פחות 'אמרתי לכם', פחות איומים ויותר עשייה. במערכות בחירות קודמות קיבלתי לא מעט פניות והצעות להשתלב במפלגות שונות. אני מודה שאני בהחלט רואה את עצמי כפוליטיקאי"
מערכת ice |  2
מנחם הורוביץ (צילום משה שי פלאש 90)
השבוע ב'מקור ראשון', העיתונאי הוותיק של חדשות 12, מנחם הורביץ, עונה על השאלה - האם הוא בדרך לפוליטיקה? כמו כן הוא מדבר על על הזלזול בתושבי הצפון ועל ההנהגה של המגזר הדתי־לאומי וגם על תפקוד הממשלה.
הורוביץ מסביר: "כשאני רואה מי האנשים שמוגדרים 'מנהיגי הציונות הדתית', אני מתחלחל. אם אלה המנהיגים שלנו, צריך לעשות משהו. מגיעה לנו הנהגה ימנית עם פחות 'אמרתי לכם', פחות איומים ויותר עשייה. במערכות בחירות קודמות קיבלתי לא מעט פניות והצעות להשתלב במפלגות שונות. אני מודה שאני בהחלט רואה את עצמי כפוליטיקאי".

על תפקידו הנוכחי בתקשורת: נכון, אני אוהב מאוד את עבודתי הנוכחית, מה גם שלא פעם הזהירו אותי מהשלכות האופי הידידותי שלי, אם אלך לפוליטיקה. אמרו לי: מנחם, יאכלו אותך שם. אבל כשאני רואה מי האנשים שמוגדרים 'מנהיגי הציונות הדתית', אני מתחלחל. כי אצלם הכול דיבורים. בן־גביר, תשעים אחוז מהמלל שלו זה 'אמרתי לכם'. וסמוטריץ', מסכן, הוא חושב שאם הוא יהיה בן־גביר, ילכו אחריו. הוא לא מבין שלא צריכים אותו, כי בן־גביר כבר יש".
עוד הוסיף: "אם אלה המנהיגים שלנו, צריך לעשות משהו. כשנדע מתי מערכת הבחירות הבאה ומי השחקנים המרכזיים, יכול להיות שאני אקבל החלטה, אחרי כמעט חמישים שנה, לפרוש מעולם התקשורת ולעבור לפוליטיקה. לציונות הדתית מגיעה הנהגה ימנית, אבל עם פחות 'אמרתי לכם', פחות איומים ויותר עשייה. אי אפשר לנהל מדינה בסיסמאות, אי אפשר לנהל מדינה כשהשרים לא מבינים את הסיטואציה המדינית והביטחונית. חשבתי שלמדנו משהו בשנה האחרונה"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שב בצפון
    פואד 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנחם תישאר איפה שאתה אוהבים אותך אותך אי אפשר לכנות במילים אתה אדם מצוין לא אסכים שיכנו אותך חלאה זבל עברים כמו אולמרט אתה אדם טוב
    סגור
  • 1.
    מעט עבודה והכנסה טובה (ל"ת)
    מירה 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור