תקשורת ומדיה

מנחם הורוביץ בווידוי חושפני: "רבים סקלו אותי, את האמת אתם יודעים"

לאחרונה העיתונאי מנחם הורוביץ פרסם טור דעה ובו הסביר את עמדת חלק מהמגזר הדתי בנושא החוטפים, שאינה בהכרח קוראת להסכים לעסקה "בכל מחיר". על כך הוא קיבל תגובות שליליות רבות, אך בהמשך הסביר את עצמו וכתב: "את האמת אתם יודעים"
מערכת ice | 
מנחם הורוביץ (צילום משה שי פלאש 90)
מנחם הורוביץ כתב לאחרונה טור דעה בעיתון "מצב הרוח" ובו הסביר את עמדת המגזר הדתי בנושא החטופים, שאינה עולה בקנה אחד עם העמדה של חלק נרחב מהציבור הישראלי. לטענת הורוביץ, במקביל להפגנות שמתקיימות הדורשות "להחזיר את החטופים עכשיו", יש דווקא את מי שסבור כי אי אפשר להסכים את עסקה של "כולם תמורת כולם", או "בכל מחיר".
הורוביץ קיבל תגובות קשות ביחס להצגת עמדה זו, וכתב כי על עמדתו נחשבת כ"ניצנית וימנית יותר ממה שמקובל". בהמשך הוא הבהיר כי הוא לא מתחרט על הדברים שכתב, והדגיש: "רבים יסקלו אותי (שוב), אבל את האמת אתם יודעים – זה לא משנה מה נאמר ומה נצהיר, בסופו של דבר תהיה עסקה, שתכאיב מאוד לכולנו.".
בסופו של דבר הוא שאל את הקוראים: "מה הרווחנו? גם לא השפענו על המציאות וגם השארנו, אנחנו בימין, טעם מר של התנגדות לחזרה הכל כך חשובה של החטופים הביתה". בכך למעשה הוא מסכם את דבריו וטוען כי עמדתו באמת רלוונטית לעסקה – שבסופו של דבר תקרה בין אם נרצה בכך ובין אם לא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה