טלוויזיה

מנחם הורוביץ חושף: מה קרה אחרי הפיצוץ בשידור חי?

לאחר העימות באולפן חדשות 12 עם רני רהב, סיפר הכתב הוותיק: "חייכנו אחד לשני. יש לנו היכרות של עשרות שנים. נכון שהוא קצת היה מופתע מהדברים שאני אמרתי. רני היה כמשל לדברים שאני שומע מהרבה מאוד דמויות פוליטיות וגם מאנשי צבא לשעבר, שעד היום ממשיכים לגלגל את הסיפור הזה". רהב הגיב גם הוא: "אני מצדיע  לתושבי יהודה ושומרון  ומצדיע  עוד  יותר  ללוחמים  מיהודה ושומרון  אבל מה לעשות שנבחרי הציבור  שלהם  עושים  דברים  איומים  לחברה  הישראלית"
מערכת ice |  3
מנחם הורוביץ (צילום פלאש 90/ משה שי)
אחרי שמנחם הורוביץ, שלרוב ידוע במזג הנוח שלו, בארשת הפנים החביבה, התפוצץ לנוכח הדברים שאמר אמש (שני) רני רהב באולפן קשת 12 והוציא אותו מכליו והשניים הגיעו לקרב צרחות בשידור חי.
הורוביץ הסביר למאקו, לאחר שנרגע: "יש כבר כמה שבועות ניסיונות להאשים את אנשי יהודה ושומרון, שמבחינתי הם לא מתנחלים, הם מתיישבים יהודים שהתיישבו, במה שקרה, מדובר בחצי מיליון איש שהתיישבו בשטחי יהודה ושומרון בעידודן של כל ממשלות ישראל, מהשמאל והימין. מבחינתי אין הבדל בין אותם אזרחים שגרים ביהודה ושומרון לבין אזרחים שגרים בגוש דן".

עוד הסביר: "לצערי הרב יש כל מיני גורמים גם בישראל שיש להם איזו שהיא שנאה תהומית למושג יהודי יהודה ושומרון, או איך שהם מגדירים אותם - מתנחלים. היה פה ניסיון שלא מסתיים להאשים את המתיישבים, או את העובדה שמגינים על מתיישבים שגרים ביהודה ושומרון, בטבח הנוראי. משתמשים בנתונים שקרים, הכל כדי באמת לפגוע בתדמית של אותם אנשים שמבחינתי הם רצועת הביטחון של מדינת ישראל".
הכתב הוותיק המשיך: "כמה אתה יכול לשמוע את הטיעונים האלה? אני שומע אותם עוד פעם באולפנים, אני שומע אותם מאלוף פיקוד לשעבר, זה פשוט עלילת דם שמישהו היה חייב פעם אחת לנפץ אותם, זה לא שאני חושב שאם ישנם אזרחים שהם אלימים ביהודה ושומרון לא צריך לטפל בהם, אבל מבחינתי כמו שמטפלים באזרח אלים בתל אביב יטפלו באזרחים אלימים שם. אבל מכאן ועד להפוך את המתיישבים ביהודה ושומרון לאשמים בטבח כאילו כל מסוקי הקרב של מדינת ישראל חגו מעל חווארה ולכן לא היה מסוק אחד שיציל את האומללים שם במסיבה הזאת? מספיק".
על הפיצוץ בשידור החי הסביר: "כי רני רהב הזכיר את העלילה הזאת פעם נוספת, לא יכולתי יותר לשמוע את זה. אני לא יזמתי את הוויכוח הזה עם רני,  הוא פשוט שוב הרים להנחתה. אתה יושב ושומע את הטיעון הזה פעמים או פעמיים כשיש גם הכחשות של דובר צה"ל לפחות לגבי חלק מהטיעונים, כמה אתה יכול לשמוע את זה? יושב איזה אלוף פיקוד לשעבר ובמקום שמישהו יגיד לו 'אתה שקרן, אין דבר כזה' אז מתחילים להתנצל. רבותיי, בואו, אם ההתיישבות ביהודה בשומרון אשמה בואו נחזיר את חצי מיליון היהודים, נקים שרשרת של כיפת ברזל לאורך הקו הירוק ונגמר הסיפור. מספיק.
 

מה קרה לאחר הפיצוץ: "חייכנו אחד לשני. יש לנו היכרות של עשרות שנים. נכון שהוא קצת היה מופתע מהדברים שאני אמרתי. רני היה כמשל לדברים שאני שומע מהרבה מאוד דמויות פוליטיות וגם מאנשי צבא לשעבר, שעד היום ממשיכים לגלגל את הסיפור הזה. הסיפור זה לא חבר הכנסת סוכות שהקים סוכה. זו מין שנאה כזאת לאותם אנשים שגרים שם ומישהו פעם אחת ולתמיד היה צריך לעשות לזה סוף".
כזכור, רהב אמר להורוביץ בתוכנית כי "קודם כל, אני חייב לענות לך ואני מתנצל שקטעתי, אבל עם כל הכבוד, חלק קטן מהמשטרה נחטף על ידי השר. זה משהו מטורף שקורה פה ואני מקווה שראש הממשלה פעם אחת יעשה לסיפור הזה סוף, כי לעם ישראל נמאס מהסיפור הזה כבר. חצי מהמשטרה פשוט נחטפה על ידי שר, שייסע לעזה להילחם נראה אותו".
עוד המשיך: "עם כל הכבוד לשר האוצר שצריך לדאוג כאן לכלכלה הישראלית, יש כאן חברות בנייה שעוד רגע קורסות כי אין כוח אדם, אם הוא היה מטיס מחר 70 מטוסים מסין עם פועלים, הייתי מבין, אבל ראש הממשלה מסתכל אסטרטגית. אנחנו לא יכולים לנעול את הפלסטינים ביהודה ושומרון לעד. הפרנסה שם אוזלת כי זה כבר חודשיים, אם לא נדאג לפרנסה, נשלם מחיר כבד. לא נעים להגיד, אבל אם גדודים שלמים של צה"ל לא היו עוברים ליהודה ושומרון".
בתגובה לדברים אמר היום רהב כי "אני מצדיע  לתושבי יהודה ושומרון ומצדיע עוד יותר  ללוחמים מיהודה ושומרון, אבל מה לעשות שנבחרי הציבור שלהם עושים דברים איומים  לחברה הישראלית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ישר כח הורביץ (ל"ת)
    סימה 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    יפה הסביר מנחם הורוביץ.
    אדי 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לי עוד זכור שקראו פעם לאנשים האלה מלח הארץ. ורני רהב לא חכם גדול ופשוט מדקלם כמו תוכי את כל השטויות שהוא שומע מגנרלים בדימוס בערוץ 12.
    סגור
  • 1.
    מעורר קבס
    רני רהב 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מ עדיין ממשיך לראות את 12 ? מה רני רהב עושה בכלל באולפנים? למה הוא מוזמן בכלל? מה הערך המוסף שלו? הוא מדבר על בן גביר שילך להלחם בעזה- באותה מידה למה הוא לא נלחם בעזה? יש אנשים שהכל מותר להם ושהם מעל לכל שאלה.
    סגור