עסקי ספורט

הלם בעולם הכדורגל: המועדון האהוב בסכנה לפשיטת רגל ופירוק

הבעלים של רידינג לא הצליח להגיע להסכם עם קונה פוטנציאלי לאחר "שבועות וחודשים" של דיונים, אמר מועדון הכדורגל בהצהרה ביום רביעי, כך שלמועדון יש הרבה פחות אורך נשימה בתקופה הקרובה
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
על פי פרסום בבלומברג, איש העסקים האמריקני רוב קוהיג סיים את המגעים לרכישת רידינג FC מאיש העסקים הסיני דאי יונגה, מה שיצר אי ודאות מתמשכת עבור מועדון הכדורגל האנגלי בן ה-152 שנמצא בסכנה להכנס לפשיטת רגל ופירוק
הבעלים לשעבר של Wycombe Wanderers FC הוביל קונסורציום, שהיה במגעים מתקדמים לרכישת רידינג תמורת כ-30 מיליון פאונד (40 מיליון דולר), כך דיווחה בלומברג ניוז בחודש שעבר. הדיונים התפרקו לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמה, כך לטענת גורמים הבקיאים בעניין, שביקשו לא להזדהות מאחר שהמידע פרטי.

דאי הבעלים של רידינג לא הצליח להגיע להסכם עם קונה פוטנציאלי לאחר "שבועות וחודשים" של דיונים, אמר מועדון הכדורגל בהצהרה ביום רביעי, מבלי לזהות את הרוכש הפוטנציאלי. המועדון אמר כי יחפש אופציות אחרות, בעוד שדאי נשאר מחויב למכירה וישנן הוראות למימון הקבוצה עד להשלמת העסקה. קוהיג סירב להגיב.
המועדון מהליגה השלישית באנגליה התקשה כלכלית בשנים האחרונות. דאי רכש את המועדון, שנמצא ממערב ללונדון, ב-2017 כשהיה בדרג השני. בבעלותו, רידינג עוגנה בסך הכל 18 נקודות על הפרת החוקים הפיננסיים של הכדורגל, מה שתרם להורדה שלו לליגה השלישית. רדינג החלה העונה בצורה ממוצעת, כשהיא במקום ה-12 בליגה אחרי חמישה משחקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה