עסקי ספורט

אבל בעולם הכדורגל: השחקן בן ה-27 הלך לעולמו לאחר שקרס

חואן איזקווירדו, בן ה-27, שחקנה של נסיונל מאורוגוואי הלך לעולמו לאחר שהתמוטט בשבוע שעבר על המגרש במשחק במסגרת הקופה ליברטדורס נגד סאו פאולו מברזיל
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום freepik, shutterstock)
אבל בכדורגל העולמי ובמיוחד בדרום אמריקה. קבוצת נסיונל האורגוואית הודיעה הלילה (אור לרביעי) שהשחקן חואן איזקווירדו, בן ה-27, הלך לעולמו לאחר שהתמוטט בשבוע שעבר על המגרש במשחק במסגרת הקופה ליברטדורס נגד סאו פאולו הברזילאית.
רק לפני כמה חודשים, דרמה ענקית התרחשה במהלך משחקה של קבוצת רומא האיטלקית מול אודינזה בסרייה א', זאת לאחר שבדקה ה-70 של המשחק, כוכב הרומאים, הבלם אוון אנדיקה, חווה כאבים בחזה והתמוטט על כר הדשא.
השחקן פונה מיד באלונקה לעבר חדרי ההלבשה, כאשר כלל השחקנים נותרו ההמומים על הדשא. המשחק נעצר 20 דקות לפני הסוף ויימשך בשלב מאוחר יותר שעדיין לא נקבע על ידי ההתאחדות האיטלקית.
תחילה, הבלם מחוף השנהב שרק לאחרונה זכה יחד עם נבחרתו באליפות אפריקה אותה אירחה המדינה האפריקאית, החזיק את החזה שלו אחרי שחש בכאבים והתיישב על הדשא. אחרי שהתמוטט ופונה על אלונקה, השחקן הספיק לסמן לאוהדים עם האצבע שמצבו יציב, כאשר הוא עדיין היה בהכרה מלאה.
המשחק הופסק למשך של 15 דקות, כאשר השופט נתן לשתי הקבוצות את האופציה לבחור האם להמשיך לשחק, או לדחות את המשחק למועד מאוחר יותר. אחרי התייעצות עם שני הקפטנים, הוחלט כאמור לדחות את המשחק למועד שעדין אינו ידוע, והוא יימשך מאותה דקה בדיוק (70). 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעיל ובטוח? (ל"ת)
    מישהו 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור