דיגיטל וטק

העדכון השנתי הגדול ל-Windows 11 בדרך: אלו השדרוגים שתקבלו

מיקרוסופט תשחרר בחודש הבא את העדכון הגדול של Windows 11, עם חידושים מסקרנים שצפויים לשנות את חוויית המשתמש. מה מציע העדכון, אילו יכולות בינה מלאכותית ישולבו בו, ומי יוכל ליהנות מכל התכונות? כל הפרטים

רפאל בן זקרי | 
Windows 11 (צילום shutterstock)
מיקרוסופט מתכוננת לשחרר את העדכון השנתי הגדול של Windows 11, המוכר כ-Windows 11 24H2, וצפוי להתחיל להגיע למחשבים באוקטובר הקרוב. משתמשים יוכלו לבחור לקבל את העדכון מוקדם יותר כבר החודש דרך הגדרות העדכונים של Windows, כאשר הגרסה המלאה תופץ לכל המשתמשים במהלך אוקטובר. העדכון מביא איתו שיפורים משמעותיים, ובמיוחד בתחום הבינה המלאכותית, תכונות חדשות לחוויית המשתמש ועוד.
אחת מהתכונות המעניינות ביותר בעדכון 24H2 היא הוספת ה-Copilot המשודרג של מיקרוסופט, המאפשר שילוב של בינה מלאכותית במשימות יומיומיות. ה-Copilot מציע עזרה אישית מבוססת AI שתהיה זמינה היישר מאפליקציית Microsoft 365. לצד זאת, יתווספו גם כלים כמו Cocreator ב-Paint, המאפשרים יצירה ועריכה מתקדמות בעזרת אלגוריתמים של AI, וגם שיפורים בכלי עריכת התמונות של Windows עם תכונות כמו הסרת רקע באופן אוטומטי.
בעוד שכלל המשתמשים יוכלו ליהנות מהעדכון, חלק מהתכונות המתקדמות של הבינה המלאכותית יהיו זמינות רק למחשבים עם שבבים תומכי AI, כגון AMD Ryzen AI ו-Lunar Lake של אינטל שעתיד לצאת בקרוב. בנוסף, עדכונים שקשורים לביצועי המשחקים גם הם חלק מרכזי בעדכון זה, כאשר טכנולוגיית AutoSR צפויה לשפר את הביצועים של משחקים רבים באמצעות אלגוריתם חדשני לדחיסה ושיפור התמונה בזמן אמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה