טלוויזיה

טרגדיה: השחקן האהוב מת בגיל 30 בלבד מאירוע לב

מייק הסלין, כוכב הסדרה "לביאה", שנישא לבן זוגו סקוטי דיינמו רק לפני חצי שנה, היה בשיאה של קריירה מבטיחה, הלך לעולמו בטרם עת
מערכת ice | 
שחקן קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בגיל 30 בלבד, נפטר השחקן המבטיח מייק הסלין, כוכב הסדרה "לביאה", בעקבות אירוע לבבי בלתי צפוי. מותו הפתאומי של הסלין זעזע את תעשיית הבידור ואת מעריציו הרבים, והותיר אחריו סיפור חיים מרגש של אהבה, הצלחה מקצועית ונדיבות אין קץ.
הסלין, שנישא לבן זוגו סקוטי דיינמו רק לפני חצי שנה, היה בשיאה של קריירה מבטיחה. תפקידו האחרון בסדרה המצליחה "Special Ops: Lioness" לצד זואי סלדנה היה רק אחד מבין הישגיו המרשימים, שכללו גם הופעות ב"The Influencers", "The Holiday Proposal Plan" ו"Younger". הקריירה המטאורית שלו נקטעה באיבה, משאירה את הקהל והתעשייה תוהים מה עוד יכול היה להשיג.

אך מעבר להצלחתו המקצועית, הסלין זכור בעיקר כאדם מיוחד במינו. בן זוגו, דינמו, תיאר אותו כ"מבריק, חסר אנוכיות, מוכשר ומלאך שומר אמיתי". הוא היה הכתף התומכת עבור חבריו, האדם שכולם פנו אליו ברגעי שמחה ומצוקה, והצליח להוציא את המיטב מכל מי שהכיר. הזוג אף החל לתכנן הקמת משפחה, חלום שנגדע באכזריות.
למרות הטרגדיה, סיפורו של הסלין מסתיים בנימה של תקווה ונתינה. כתורם איברים, הסלין העניק "את מתנת החיים לארבע משפחות שונות", כפי שציין דיינמו בהודעתו המרגשת. מעשה זה מדגיש את אופיו הנדיב והאכפתי של הסלין, שגם במותו המשיך להשפיע לטובה על חיי אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה