תרבות ופנאי

כאן 11 יפיק סדרה עלילתית: שש שנים לאחר האסון הנורא

ב-2018 נהרגו עשרה תלמידים ומועמדים למכינה קדם צבאית בנחל צפית בשיטפון בזק. כעת, יאיר אגמון עובד יחד עם תאגיד השידור הציבורי וחברות הפקה על יצירת הפקת דרמה שתציג את האירועים דרך נקודות מבט שונות. נכון לעכשיו הפרויקט נמצא בשלב הליהוק 
מערכת ice | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
ב-2018 התרחש אסון נחל צפית, במהלכו נספו עשרה בני נוער תלמידי המכינה הקדם צבאית בני ציון ומועמדים למכינה במהלך טיול גיבוש. כעת, על-פי פרסום ראשון של גיל משעלי ב-Mako מגיעה סדרת דרמה חדשה העוסקת באסון. הסדרה, שנמצאת בימים אלו בשלבי הליהוק, צפויה לעלות לשידור בכאן 11. 
על-פי הדיווח, סדרת הדרמה צפויה למנות 7 פרקים כאשר כל אחד מהם יציג את הסיפור מנקודת מבט אחרת. על הסדרה חתום יאיר אגמון שגם יביים אותה. אגמון מוכר לנו בעיקר מסדרת הרשת הפופולארית "הטרמפיסטים" שגם היא משודרת כחלק מתאגיד השידור הציבורי. את הסדרה יפיקו חברת ההפקה פארן סטודיוס ויאללה פילמס. 
בעקבות האסון הוגשו כתבי אישום נגד ראש המכינה דאז, יובל כאהן, ואביב ברדיצ'ב שניהל את התכנית החינוכית של המכינה. הם לא הודו באשמה והדיונים המשפטיים עדיין נמשכים. בתכנית המקור שודר פרק שעסק במחדלים שהובילו לאסון ולמותם של הנערים והצעירים בשיטפון בזק. תביעת נזיקין אזרחית הוגשה בנושא כנגד אותם אנשים וכן כנגד העמותה, המכינה והוועד המנהל שלה, משרד החינוך ומשרד הביטחון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה