טלוויזיה

כוכבת ארץ נהדרת וטיפול פסיכולוגי יחודי: הסדרות החדשות של yes

החברה פרסמה את קטלוג תכניות הטלוויזיה שלה לחודש יוני. בין הפקות המקור המסקרנות ניתן למצוא גם עונות חדשות ליצירות האהובות כמו "בית הדרקון". וגם ספין-אוף "לחוק וסדר" שזוכה ליחס בין לאומי
מערכת ice | 
טלוויזיה (צילום shutterstock)
חודש של דרמות איכותיות, קומדיות מצחיקות ושתי יצירות מקור מפתיעות ב-yes. בין הסדרות הבין לאומיות שמגיעות אל עולם הסדרות של yes היא עונה חדשה לסדרת הפריקוול של "משחקי הכס". "בית הדרקון" מבית HBO חוזרת לענה שנייה ב-17.06. וגם, סדרת הספין-אוף של "חוק וסדר" זוכה לטיפול בין לאומי, "חוק וסדר כוונה פלילית: טורנטו" תהיה זמינה לצפייה החל מה-6.6 בשירותי ה-VOD וב-STING+. 
בסוף החודש צפויה לעלות סדרת המקור החדשה והמסקרנת "טיפול לילי". בסדרה מככבים כמה מהשמות הגדולים ביותר: יוסף סוויד, שירה האס, לוסי איוב, דאנה איבגי, תומר יוסף, ירון ברובינסקי ועוד. זוהי דרמה מקורית מבית yes. במרכז הסדרה עומד פסיכולוג (סוויד) שאשתו התאבדה. הפסיכולוג בוחר לעבור לשיטת טיפול חדשה ומפתיעה - פסיכולוג באמצע הלילה. יוצר הסדרה הוא רענן כספי והיא הופקה על ידי חברת שמונה הפקות.  
סדרת מקור נוספת שצפויה לעלות בערוץ הילדים ZOOM של yes היא "המאבטחת". תום יער מככבת בסדרת הילדים הזאת בתור מאבטחת שצריכה להוכיח את עצמה ולאבטח את בנו של ראש העיר בבית הספר שלו. בינה לבין בנו של ראש העיר נרקם קשר מיוחד שמוביל למצבים מצחיקים במיוחד. הסדרה בוימה על ידי שי בן עטר, החתום בין השאר גם על "חברות", התסריטאי הראשי של הסדרה הוא אבי בלקין, אבל גם תום יער תרמה לכתיבת הסדרה. גם היא הופקה על ידי שמונה הפקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה