טלוויזיה

פסטיבל דוקאביב יוצא לדרך: אלה הסרטים ששלחה yes

yes, נותנת החסות הראשית לפסטיבל תקרין 12 סרטי תעודה חדשים בפסטיבל, שצפויים להשתלב בלוח השידורים של עונת הקיץ הקרבה. ביניהם הסרט "אפקט שטייף" על העיתונאית הדס שטייף וחשיפת פרשפיית אפי נווה
שירה יום טוב | 
טלוויזיה (צילום shutterstock)
השבוע ייפתח פסטיבל דוקאביב 2024, הפסטיבל המרכזי והגדול בישראל לסרטי תעודה, שמביא בכל שנה רבבות צופים לאולמות הקולנוע, תחת נתינת החסות של yes שמובילה את הפסטיבל.
yes תציג בפסטיבל 12 סרטי מקור חדשים בבכורה, כולל סרט הפתיחה - הרבה יותר מכל גוף שידור אחר. השבוע עלה באפיק 7 ערוץ פופ-אפ בלעדי – yes דוקאביב, שבמשך השבועיים הקרובים ישדר את מיטב הסרטים מהפסטיבלים הקודמים.
הסרטים החדשים מהפסטיבל, צפויים להגיע לטלוויזיה במהלך יוני עם פתיחת שידורי עונת הקיץ. בין היתר יוצג הסרט אפקט שְטַייף שיעסוק בחשיפת פרשת אפי נווה על ידי העיתונאית הדס שטייף.
עוד יוקרנו: 
טיסה 1812: לגלות את אמא - אימו של איליה נהרגה כאשר טיל פגע בטיסה 1812, בדרכה מישראל לרוסיה. 50 אזרחים ישראלים נוספים נהרגו באסון האווירי האזרחי הכבד ביותר בתולדות ישראל. הוא היה בן 12 כשזה קרה, וזכרונו מהתקופה נמחק. 20 שנה מאוחר יותר, איליה פותח את תיבת הפנדורה שננעלה היטב.
הדונם של סבתא - כשאשתו בהיריון מתקדם, עם שכר דירה נוסק, אפס חסכונות ועשרות תסריטים במגירה – הקומיקאי ירמי שיק מגלה שבכל זאת יש לו ירושה מבטיחה: דונם וחצי שנרכש לפני קום המדינה על ידי סבתא רבתא שלו.
הבעיה: השטח נמצא בגדה המערבית, ויושב עליו כרם ענבים של מתנחלים. חמוש במצלמה, בְּמַפּה מתקופת המנדט ובאבא שלו, הוא מחליט לעשות הכל כדי לכבוש את הירושה בחזרה.  
לצד אלו צפויים לעלות לערוצי yes, תכנים חדשים במהלך בחודש יוני בהם לואי סי.קיי: מצטער / לא מצטער; מושכת אש; הזכרן הנצחי וניסים ונפלאות בגולספאנג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה