משפט

הדס שטייף לא מוותרת לאפי נווה: "משחית את מערכת המשפט"

כתבת הפלילים המוכרת של גל''צ, הדס שטייף, שמאחוריה חשיפות מטלטלות כגון "מין תמורת מינוי" של אפי נוה, לא מתרגשת מהתביעה נגדה בסך מיליוני שקלים: "לא גנבתי ולא פרצתי לטלפון שלו, אני ישנה טוב בלילה, אני אפילו מוכנה לשבת בכלא, ממני הוא לא יראה שקל כי הצדק איתי"
מערכת ice |  1
הדס שטייף (צילום אלכסנדר כץ)
אמש (ראשון), אתר ווינט ראיין את כתבת הפלילים המוכרת הדס שטייף, על פרישתה לגמלאות אחרי 35 שנה, פרשת אפי נווה שחשפה באומץ ועדיין מתמודדת עם ההשלכות ועל סרטה החדש על חייה שיוקרן ב"פסטיבל דוקו אביב" הקרוב. "הייתי כתבת משטרה במשך 35 שנה ומציתי, לפי הגיל הייתי אמורה לצאת לפנסיה כבר לפני חצי שנה, אבל נשארתי כי המלחמה פרצה", ענתה שטייף כשנשאלה למה החליטה לפרוש מגלי צה''ל. 
"כל חיי שידרתי מזירות פיגועים ומלחמות ואחרי ה-7 באוקטובר עברתי לגור בבית-הלל כדי לדווח על הלחימה בצפון. זה סגר לי מעגל עם מלחמת לבנון השנייה ב-2006. ב-31 במאי אשדר מפה את הכתבה האחרונה שלי וקולי יידום". עוד המשיכה שטייף: "לפני הכול אני אמנית, אני מציירת וכותבת שירים כל חיי. בשבת הקרובה תיערך פרימיירה לסרט 'אפקט שטייף', שעשו עלי ג'ולי שלז וצפריר קוחנובסקי במסגרת פסטיבל דוקואביב בסינימטק בתל-אביב. הם ליוו אותי במשך למעלה משלוש שנים וזו ההוקרה הכי גדולה שיכולתי לקבל". 
על פרשת אפי נווה ענתה שטייף: "תראי מה קורה עם אפי נוה ופרשת 'מין תמורת מינוי'. הפרשה הזאת תלווה אותי הרבה אחרי הפנסיה. התביעה שהוגשה כנגדי ונגד בכירים בגלי צה''ל, אני לא גנבתי ולא פרצתי לטלפון שלו, אני רק נתתי שם של מעבדה שיכולה לפרוץ את הטלפונים. זה עוד ייקח זמן, אבל אני ישנה טוב בלילה. אני אפילו מוכנה לשבת בכלא, ממני הוא לא יראה שקל, כי אני יודעת שהצדק איתי". 
 
עוד המשיכה העיתונאית: "הפרשה הזאת חשפה איך בן אדם אחד משחית את מערכת המשפט, זה שווה את הטרחה שנגמרת לי, למרות שלצערי לא קיבלתי את הגב של משרד הביטחון בתביעה הזאת. זה כואב, אני נענשת על משהו שהוא גדול ממני. מעורבים פה המון גורמים שמגיעים עד למעלה. על הכול אני מדברת בסרט וגם על זה שבתחילת הפרשה התקשורת הייתה נגדי, אבל התקשורת תמיד הייתה נגדי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודקת. מה הלאה???? (ל"ת)
    דנה 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור