טלוויזיה

נטפליקס מפתיעים בענק: דוקו מיוחד על קבוצת הכדורסל הישראלית

ענקית הסטרימינג הבינלאומית נטפליקס קיבלה גישה לחדר ההלבשה של קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים, כשהמטרה היא למכור סדרת דוקו על המסע של הקבוצה הישראלית עד לסיום העונה ב-26 במאי 
מערכת ice |  1
נטפליקס והפועל ירושלים (צילום shutterstock, פלאש 90/ אורן בן חקון)
היום (שני), פרסמו ב"ישראל היום", שחברת ההפקה והצילום האמריקאית נטפליקס החלה ללוות במהלך השבועות האחרונים את שחקני קבוצת הפועל ירושלים בארץ, זאת כדי לתעד את העונה של הקבוצה המצליחה עד לניצחון ולזכייה המרגשת בגביע המדינה. 
כמו כן, הצילומים התרחשו למען יצירת סרט ספורט דוקומנטרי, כשצוות הצילום של ענקית הסטרימינג קיבלו גישה חופשית אל מאחורי הקלעים של ההכנות, המשחקים והשיחות של הקבוצה למען תיעוד מקרוב על המסע שלהם לעבר הניצחון. 
בנוסף, חברת ההפקה של ענקית הסטרימינג כבר הוציאה פיילוט לסרט, בצורת פרק קצר, זאת בשביל שהסרט יוכל להפוך לסדרת פרקים, שבמידה ותירכש תצולם גם לעונה הבאה של הקבוצה. על פי הדיווח, נטפליקס מנסה למכור את הסרט המדובר בעיקר לרשתות תקשורת וטלוויזיה זרות, זאת בכדי למכור להן זכויות לרעיון.
כאמור, נטפליקס היא אחת מהרשתות המובילות בעולם ליצירה והפצת סרטי ספורט. ענקית הסטרימינג הפיקה בין היתר סדרות ספורט כגון: "סנדרלנד עד המוות" ו-"יחד הטרבל של מנצ'סטר סיטי", כמו כן הפיקה את "תיכון ההזדמנות האחרונה", סיפור על שחקני כדורסל צעירים ואת ה"ריקוד האחרון", העוקב אחר סיפורו האישי של מייקל ג'ורדן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא מעניין
    נטפליקס 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדורגל זה פחות מעניין שיהיה משחקי ספורט אולי אחרים בנטפליקס ישראל יותר יהיה אלוף המשקולות וטניס אגרוף תאילנדי ושחייה שיהיה בנטפליקס זה יהיה יותר מעניין
    סגור