תיירות

פספורטכארד מאריכה את ביטוח הנסיעות למבוטחי החברה ב-48 שעות

פספורטכארד מודיעה על הארכת ביטוח הנסיעות לחו"ל ב- 48 שעות לכלל מבוטחי החברה ומציעה את השירות של החברה "PassportCard Flight Delay"
מערכת ice | 
נתבג (צילום Magma Images)
פספורטכארד, חברת ביטוחי הנסיעות הגדולה בישראל נותנת מענה מיידי, ומאריכה אוטומטית וללא עלות נוספת, את ביטוח הנסיעות לחו"ל ב 48 שעות , מהיום עד ה- 29 במרץ. החברה עושה זאת עבור מבוטחיה השוהים בחו"ל, אשר טיסותיהם בוטלו או צפויות להתבטל עקב השביתה בנתב"ג והצטרפותם של חברת שירותי הקרקע בנתב"ג לשביתה.
בנוסף, לנוכח השיבושים הצפויים גם בלוחות זמני ההמראה, לכל לקוחות פספורטכארד בחו"ל אשר טיסתם מעוכבת מעל 90 דקות, מוצע השירות החדש שהחברה השיקה בשנה האחרונה "PassportCard Flight Delay", המאפשר להמתין בטרקלין באחד מ- 650 שדות התעופה ברחבי העולם, הכלול במסגרת הביטוח של פספורטכארד.
הממתינים בשדות התעופה ברחבי העולם יכולים להנות משירותי הטרקלינים השונים, בכלל זה גישה חופשית לאינטרנט וכיבוד עשיר בכל שעה, על בסיס הרשמה לשירות וקבלת שובר הכניסה לטרקלין.
רונית סגל, מנכ"לית פספורטכארד: "הבוקר עם העדכון על השביתה, נערכנו מיידית על מנת להקל על לקוחותינו השוהים בחו"ל ואינם יכולים לחזור כעת לארץ. בימים אלה, של היציאה לחופשת חג הפסח אנו נמצאים בתחילתה של תקופת השיא של תנועת הנוסעים היוצאים והנכנסים. מדובר במענה משולב ומקיף, המעניק תמיכה מיידית ומיועד לסייע ולהקל על מבוטחינו לנוכח סיטואציה משברית זו. מוקדי השירות שלנו זמינים בכל שעות היום והלילה ובכל ימות השבוע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה