תיירות

כך שיער יכול להרוס לכם את הטיסה. צפו בתיעוד המרתיח

טיקטוקרית שהייתה בטיסה לאמסטרדם העלתה סרטון קצר שמראה אישה אחרת מפזרת את שערה הארוך על גב המושב שלה ובכך מפריעה לנוסעת. הסרטון הפך לוויראלי במהרה וגילה לנו שחוצפה יש לא רק אצלנו
מערכת ice |  1
טיסה (צילום unsplash)
כאן בארץ אנחנו כבר לא זרים לתופעת ה"ישראלי המכוער" בעיקר בעת הטיולים והטיסות לחו"ל. עם זאת, אושיית טיקטוק מנורווגיה העלתה לאחרונה תיעוד די מעצבן מטיסה שהייתה בה, אשר מוכיחה שהחוצפה היא נחלתם של הכלל. 
בתיעוד קצר של ג'ולי כריסטינסן על טיסה מאתונה לאמסטרדם היא מראה כיצד אישה שנמצאת במושב מלפניה העבירה את כלל שערה הארוך והגלי למאחורי הכיסא והיישר לשולחנה של הטיקטוקרית. לסרטון, שקיבל כבר כ-6 מיליון צפיות, צורף הכיתוב: "זה האושר בלטייל".
@julie.b.christensen The joy of traveling. #omgjustdont #pleasedont #lol #traveletiquette ♬ Funny Song - Cavendish Music

אחרי שהסרטון הפך לוויראלי היא התראיינה לתחנת רדיו שם סיפרה כי היא פשוט הייתה עייפה מדי כדי להעיר לאישה החצופה. למרות זאת, הודתה כי בהתחלה הייתה מאד מופתעת שמישהו יעשה דבר כה חצוף. מה שעזר לה בין היתר להתעלם מהמצב הלא נעים זו העובדה שקיבלה מושב עם הרבה מקום לרגליים.
התגובות בטיקטוק היו קצת פחות רחמניות כלפי אותה אישה אלמונית וחצופה. רבים תהו מדוע הטיקטוקרית לא נקמה באישה והדביקה לשערה מסטיק או סגרה על השיער את המגש כדי שלא תוכל לזוז. 
לאחרונה מקרים נוספים בטיסות הפכו ויראליים ברשת, בהם צעירה שתיעדה אדם שישב לידה במטוס והחליט להתענג על מגש שלם של צלעות, או הזוג שטס לירח דבש ונהנה לאורך כל הטיסה מריח הרגליים של אישה שהורידה את נעליה עוד לפני שהטיסה בכלל החלה.
גם כאן בארץ היינו עדים למקרים מעצבנים שכאלו לאחרונה. בשבוע שעבר דווח על מקרה בטיסה ממרוקו לישראל, במסגרתו קבוצה של חרדים התפרעו לאורך כל הטיסה. לאחר הנחיתה הקבוצה נעצרה על ידי המשטרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שערות
    שולמן 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לעשות יש חזירים על שתי רגליים בכל העולם
    סגור