עסקי ספורט

אוסקר גלוך בדרך לליברפול? זה הסכום שישבור את שיא כל הזמנים

כוכב הכדורגל הישראלי לא מפסיק להפתיע, ואחד המועדונים הגדולים בעולם מעוניין לצרפו לשורותיו. האוסטרים צפויים לדרוש בין 30 ל-35 מיליון יורו תמורתו, מה שיהפוך אותו לשחקן הישראלי היקר ביותר אי פעם. למרות שטרם הוגשה הצעה רשמית, נראה כי קיימת היתכנות ממשית לעסקה 
מערכת ice |  4
אוסקר גלוך (צילום אינסטגרם/ אוסקר גלוך)
כוכב הכדורגל הישראלי בן ה-20 אוסקר גלוך עשוי לעבור לליברפול. אחד המועדונים הגדולים בעולם רוצה לצרף את השחקן הישראלי לשורותיו, כך חשף לראשונה הלילה (בין חמישי לשישי) יגאל גולדשטיין בערוץ הספורט. האוסטרים צפויים לדרוש בין 30 ל-35 מיליון יורו, כאשר טרם הוגשה הצעה רשמית. 
גלוך צפוי להימכר בסכום של כפי ארבעה ממה שנרכש על ידי האוסטרים, ובכך יהפוך לשחקן הישראלי היקר ביותר אי פעם. בינואר שעבר גלוך עבר לאוסטריה בתמורה ל-7 מיליון יורו ששולמו למכבי תל אביב ונכון להיום הוא כבר מוערך בקרוב לפי חמישה מסכום ההעברה
עד היום, הסכום הגבוה ביותר ששולם עבור ישראלי היה 17 מיליון יורו, שאותם שילמה סביליה על מונאס דאבור, ללא אחרת מרד בול זלצבורג בקיץ 2019. ארנה סלוט, מאמן ליברפול, עוקב אחרי גלוך עוד מימיו בפיינורד. סלוט מונה למחליפו של יורגן קלופ וייכנס לתפקיד בקיץ, כשהוא ינסה להצעיד את הקבוצה לעידן חדש.
הקבוצה רוצה להמשיך ולהתחזק בהתקפה ובקישור, לאחר שהחתימה את אלכסיס מקאליסטר ודומיניק סובוסלאי בקיץ האחרון. הרדס בחנו את העניין מול רד בול זלצבורג, שאיבדה את רצף אליפויות אוסטריה, כאשר בעונה הבאה יאמן את הקבוצה פפ ליינדרס, ששימש כעוזרו של קלופ בליברפול.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אוסקר גלוך
    אדרי 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחקן טוב,לא חושב שמתאים לרמות האלה
    סגור
  • 3.
    אני במקומו מסרב לעבור לקבוצה,בעלים ואוהדים אנטישמיים. י
    משה 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהיו הזדמנויות אחרות
    סגור
  • 2.
    הכי מתאים לספרד
    דנה 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם משחקים טכני ולא קשוח
    סגור
  • 1.
    ענישה צודקת
    יואלי 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עדיף לגלוק לא להצטרף לקבוצה שהינה הוכיחה שהינה אנטישמית שונאת יהודים
    סגור