עסקי ספורט

אוסקר גלוך ישבור את השיא? מוערך ב-25 מיליון יורו

הכדורגלן הישראלי עבר לאוסטריה בתמורה ל-7 מיליון יורו ששולמו למכבי תל אביב, אלא שנכון להיום הוא כבר מוערך בקרוב לפי ארבעה מסכום ההעברה. הוא עשוי להימכר בקיץ הקרוב תמורת סכום שיא - לאחר שהסכום הגבוה ביותר עד היום ששולם עבור ישראלי היה על מונאס דאבור 
מערכת ice |  1
אוסקר גלוך (צילום אינסטגרם/ אוסקר גלוך)
אוסקר גלוך מחזיק בחוזה אצל זלצבורג עד לקיץ 2027, אך בעקבות היכולת הנהדרת שהוא מציג העונה הוא עשוי להימכר כבר בקיץ הקרוב בתמורה לסכום שיא עבור כדורגלן ישראלי. למעשה, בעדכון החדש של "טרנספרמרקט" אמש (שלישי), השווי של גלוך, שעמד על 20 מיליון יורו, עלה ל-25 מיליון יורו. 
הסכום שישולם עבור גלוך אמנם עדיין לא ידוע, אך ערכו ממשיך לעלות. כזכור, בינואר שעבר גלוך עבר לאוסטריה בתמורה ל-7 מיליון יורו ששולמו למכבי תל אביב ונכון להיום הוא כבר מוערך בקרוב לפי ארבעה מסכום ההעברה. עד היום, הסכום הגבוה ביותר ששולם עבור ישראלי היה 17 מיליון יורו, שאותם שילמה סביליה על מונאס דאבור, ללא אחרת מרד בול זלצבורג בקיץ 2019.
​לאחר העדכון החדש, גלוך הפך כעת לשחקן עם השווי הגבוה ביותר בליגה האוסטרית לצד שני חבריו לקבוצה, סטרהיניה פבלוביץ' וקארים קונאטה, שמוערכים גם כן ב-25 מיליון יורו. למעשה, השחקן שנבחר לאחרונה למקום הרביעי בתואר שחקן העונה בליגה האוסטרית, עשוי להימכר בקיץ הקרוב בסכום אף גבוה יותר מ-25 מיליון יורו, מה שיהפוך אותו לשחקן הרכש הישראלי היקר בהיסטוריה. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחיתות
    שסי 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי ששכח תזכורת היה חצי גרוש עם חור והיה גם גרוש ישראלים לא שווים
    סגור