עסקי ספורט

הכדורגל הישראלי שובר שיא עולמי: המשחק עם מספר הפנדלים הגבוה ביותר

לרגעים היה נדמה שהדו-קרב הזה יכול להמשיך לנצח. קבוצת מ.ס. דימונה גברה על שמשון תל אביב בתוצאה מוזרה ומטורפת של 22:23. השיא המתועד של גינס הוא 48 פנדלים במשחק אחד, שיא שהושג ב-2005 במסגרת משחק גביע בנמיביה
מערכת ice | 
קבוצת מ.ס. דימונה גברה על שמשון תל אביב (צילום מסך ערוץ הספורט)
לא יאומן כי יסופר. אמש (שני) התרחש אירוע חריג בקנה מידה כמעט לא קונבנציונלי, ונשבר שיא עולמי. זה אירע במשחק של ליגה א' דרום בכדורגל הישראלי. קבוצת מ.ס. דימונה גברה על שמשון תל אביב בתוצאה מוזרה ומטורפת של 22:23, לאחר דו-קרב פנדלים מותח שהגיע לאחר תוצאה של 2:2 בתום הזמן החוקי שהוקדש למשחק עצמו.
לרגעים היה נדמה שהדו-קרב הזה יכול להמשיך לנצח. שתי הקבוצות בעטו 56 בעיטות מהנקודה הלבנה. השיא המתועד של גינס הוא 48 פנדלים במשחק אחד, שיא שהושג ב-2005 במסגרת משחק גביע בנמיביה. שיא עולמי אחר נקבע לפני כשנתיים כשוושינגטון ניצחה את בדלינגטון 24:25 במשחק בין שתי קבוצות חובבים בצפון מזרח אנגליה ב"ממוריאל קאפ" בו נבעטו 54 פנדלים.
 

מדובר בתקדים יוצא דופן - זהו דו-קרב הפנדלים הכי ארוך בתולדות הכדורגל העולמי. זה התחיל כאשר במהלך תוספת הזמן, דימונה השיגה את השוויון הביתי ושלחה את המשחק להארכה. המארחת השלימה מהפך בדקה ה-106, אבל שמשון ת"א חזרה ל-2:2 בדקה ה-118 ושלחה את המשחק לפנדלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה