עסקי ספורט

אוסקר גלוך משגע את אירופה: זה השווי המטורף של הכוכב הישראלי

אוסקר גלוך ממשיך להיות מבוקש על ידי מועדוני הפאר באירופה, ובעקבות העונה הפנטסטית שלו, הערך של הקשר הישראלי ממשיך לזנק בקצב מסחרר וכבר מוערך ב-33.1 מיליון אירו - הכי הרבה לקשר מבין הקבוצות שמחוץ לשבע הליגות הבכירות של אירופה
מערכת ice | 
אוסקר גלוך (צילום אינסטגרם/ אוסקר גלוך)
אוסקר גלוך (20) הוא ללא כל ספק השם החם ביותר בכדורגל הישראלי. הכוכב הצעיר שמשחק במדי רד בול זלצבורג האוסטרית, נחשב לשם דבר של ממש בקרב מועדוני הכדורגל הגדולים באירופה ולמרות עונה לא טובה של קבוצתו, הוא היה אחת מנקודות האור שלה ורשם עונה פנטסטית שהגבירה עוד יותר את ההתעניינות סביבו, וכיוצא מזאת - גם הערך שלו זינק.
למעשה, אם לפני תום העונה, בשבועות האחרונים למעשה, שוויו של אוסקר גלוך הוערך ב-25 מיליון אירו על פי אתר "טרנספרמרקט", בעדכון החדש של `CIES`, שפורסם אתמול (שבת), שוויו של אוסקר גלוך זינק לסכומים מטורפים במיוחד שמדברים על 33.1 מיליון יורו.
עד כמה הסכום הזה מטורף לכל הדעות אתם שואלים? ובכן, אם תיקחו את כל שחקני הקישור מחוץ לשבע הליגות הבכירות ביותר באירופה (אנגליה, גרמניה, איטליה, ספרד, צרפת, הולנד ופורטוגל), גלוך הוא הקשר בעל השווי הגבוהה ביותר מכולם. 
כעת, ההתעניינות בגלוך כאמור גוברת כשעוד ועוד מועדון פאר מפנים אליו את הזרקור, ביניהם גם בורוסיה דורטמונד, הקבוצה הגרמנית שרק אתמול הפסידה בגמר ליגת האלופות 2:0 לריאל מדריד ופספסה שוב זכייה בתואר הנחשק, כמו גם היריבה העירונית של ריאל - אתלטיקו מדריד, שהביעה עניין בשחקן.
גלוך עבר רק לפני שנה וחצי לאוסטריה, בינואר 2023, אז זלצבורג שילמה עבורו 7 מיליון אירו שעברו למכבי תל אביב. כעת, הוא צפוי להימכר בסכום של כמעט פי ארבעה ממה שנרכש על ידי האוסטרים, ובכך יהפוך לשחקן הישראלי היקר ביותר אי פעם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה