עסקי ספורט

כוכב הסופרבול האגדי תרם 100 אלף דולר באירוע: זו המטרה הראויה

טראוויס קלסי, כוכב הפוטבול האגדי ובן זוגה של זמרת הפופ הבין לאומית טיילור סוויפט, תרם כ-100,000 דולר עבור שתי אחיות קטנות שנפגעו לשווא במצעד הניצחון בקנזס סיטי "הלב כואב מהטרגדיה"

מערכת ice | 
הימורים על משחק הסופרבול (צילום pixabay)
כוכב הפוטבול טראוויס קלסי לא מפסיק לתפוס כותרות ומככב השנה יותר מתמיד גם בזכות הקשר הרומנטי הרציני שלו עם הזמרת המצליחה טיילור סוויפט.
אתמול (שישי), פורסם על תרמתו הנדיבה של קלסי על סך  100 אלף דולר לשתי אחיות שנפצעו מירי במצעד הניצחון של אלופת הסופרבול קנזס סיטי צ'יפס. התרומה של בן זוגה של סוויפט הגיעה לאחר שמשפחת רייס, הורי האחיות בנות ה-8 וה-10, פרסמו שהם צריכים כספים להחלמתן.
קלסי לא נשאר אדיש וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הלב כואב מהטרגדיה שהתרחשה היום. הלב שלי עם כל מי שיצא לחגוג איתנו ונפגע". משפחת רייס הציבה יעד של 100,000 דולר, כלומר בעזרת הסיוע הכספי של קלסי, הם כבר עמדו בסכום המבוקש ואמורים לעבור אותו.
123.4 מיליון אמריקאים צפו במשחק הסופרבול המדובר, מה ששבר את כל שיאי הצפייה בתולדות הטלוויזיה האמריקאית. כשמי שגנבו את ההצגה באירוע הנצפה ביותר היו קלסי וסוויפט, בנשיקה לוהטת מול מיליוני אנשים שלא נשארו אדישים והריעו לזוג ולערב בלתי נשכח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה