בעולם

חגיגות הניצחון הפכו למופע אימים: אדם נהרג ויותר מ-20 נפצעו

לאחר שערב הסופרבול סיפק לקהל האמריקאי ערב בלתי נשכח, כעת גם חגיגות האליפות של קנזס סיטי לא ישכחו לעולם, והסיבה לכך מחרידה
מערכת ice | 
סופרבול (צילום Anthony Quintano)
לאחר שקבוצת הפוטבול האמריקאי קנזס סיטי צ'יפס ניצחה בגמר הסופרבול במותחן מדהים שהסתיים בשניות הסיום וקטפה את התואר הנחשק, אלופת הפוטבול של ארצות הברית, היא יצאה לחגוג עם אוהדיה המקומיים בעיר הבית שלה.
במהלך האירוע הכה משמח עבור אוהדי הפוטבול הידועים כאוהדים אדוקים ונלהבים, החלו להישמע צרורות ירי לעבר ההמון. הקהל הרב שהיה במקום החל להתרוצץ ולחפש מחסה מהירי המאסיבי, אך למרבה הצער מותו של אחד הנוכחים נקבע במקום, בנוסף ליותר מ-20 בני אדם שנפצעו בדרגות שונות, כך על פי הרשויות המקומיות.
 
מאחר והירי התרחש באזור בו היו השחקנים וצוות הקבוצה, תחילה עלה חשש כי הירי היה מכוון נגדם, אך הרשויות אמרו כי ככל הנראה מדובר בעוד אחד מאירועי הירי ההמוניים המזעזעים המתרחשים לעתים יחסית תכופות בארצות הברית.

מפקד המשטרה המקומית זעם על האירוע שהתרחש בגזרתו ואמר: "אני כועס מאד על מה שקרה היום, אנשים שמגיעים למקום כדי לחגוג צריכים להיות מוגנים". לאחר הירי, שני חשודים אותרו על ידי הכוחות הרבים שהגיעו למקום ושניהם נעצרו ונלקחו לחקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה