ויראלי
''גנב לי שיר'': מה באמת קרה בין אושר כהן וסטטיק?
תחילה פרסם אושר כהן פוסט עם שלושה שמות פוטנציאליים לשירים, ביניהם "תחנונים" - שם זהה לשיר קיים של סטטיק. בתגובה, סטטיק הגיב בצורה שנראית כמאוכזבת ומותחת ביקורת, ואף העצים את הרושם באמצעות פוסט בסטורי שמאשים את אושר ב"גניבה". בסופו של דבר התבררה האמת

דרמה מבוימת התפתחה לאחרונה בין שני אמנים מובילים בזירה המוזיקלית הישראלית, כאשר לירז רוסו (הידוע בכינויו "סטטיק") הטיח האשמות פומביות באושר כהן על נטילת שם שירו "תחנונים". האשמות אלו, שכללו תגובה מתריסה "מאכזב שלך" ופוסט בסטורי עם אימוג'ים של גולגולות, יצרו רושם של מתיחות אמיתית בין השניים.
למרות המראית העין של סכסוך מתפתח, חשיפה של mako גילתה בהמשך תמונה שונה לחלוטין. מסתבר כי המחלוקת המדוברת אינה אלא אסטרטגיית שיווק מתוחכמת לקראת שיתוף פעולה מוזיקלי בין השניים. האינטראקציה הפומבית, שתוכננה בקפידה, נועדה ליצור סקרנות ועניין תקשורתי סביב הפרויקט המשותף.
המהלך המחושב כלל מספר שלבים: תחילה פרסם אושר כהן פוסט עם שלושה שמות פוטנציאליים לשירים, ביניהם "תחנונים" - שם זהה לשיר קיים של סטטיק. בתגובה, סטטיק הגיב בצורה שנראית כמאוכזבת ומותחת ביקורת, ואף העצים את הרושם באמצעות פוסט בסטורי שמאשים את אושר ב"גניבה".
אסטרטגיית השיווק המתוחכמת הזו משקפת מגמה גוברת בתעשיית המוזיקה, בה אמנים משתמשים ברשתות החברתיות ליצירת "דרמה" מדומה כדי לעורר עניין ציבורי. אירוע זה מדגים כיצד גבולות האותנטיות והבידור מיטשטשים בעידן התקשורת הדיגיטלית, כאשר מה שנדמה כסכסוך אמיתי מתגלה בדיעבד כמהלך שיווקי מתוזמן היטב, שבו סטטיק למעשה עתיד לקחת חלק בשיר החדש של אושר כהן, עם קריצה משעשעת לרעיון ה"גניבה" שהוצג בפומבי.
כזכור רק לאחרונה קבוצת התקשורת פרטנר השיקה האחרון קמפיין חדש בהובלת הפרזנטור סטטיק. הקמפיין מבוסס על השיר "על הראסי" של סטטיק ומקדם את רשת Private 5G המתקדמת של פרטנר, אותה השיקה בשנה האחרונה. אבל כמה באמת הוא ירוויח עבור הקמפיין המדובר?
עוד ב-
על פי פרסום של מאקו, בעסקה שהפתיעה את תעשיית המוזיקה הישראלית, נחשף כי סטטיק מכר את זכויות השימוש בלהיט "על הראסי" תמורת כ-157 אלף שקלים לטובת קמפיין הפרסום החדש של פרטנר. השיר, שיצא לפני כשנתיים במסגרת אלבום הבכורה "לירז" וצבר מאז 3.6 מיליון צפיות ביוטיוב, זוכה כעת לחשיפה מחודשת בערוצי הטלוויזיה השונים כשהוא מתנגן ברקע פרסומות הדור החמישי של החברה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה