TOP 5

דירוג הפרסומות של סופרבול 2024: צפו בטובות והחביבות ביותר

סופרבול 2024 הציג מגוון רחב של פרסומות, האירוע היה מלא בכוכבים מכל העולם, כולל ליונל מסי, ג'ניפר אניסטון וביונסה. כשמאות מיליוני אמריקאים צופים, הפסקת הפרסומות היא בלתי נשכחת. אלו 5 הפרסומות הטובות והחביבות ביותר בסופרבול 2024
מערכת ice | 
הפרסומות של הסופרבול (צילום shutterstock)

כל שנה הסופרבול הוא אירוע מאוד גדול בארצות הברית עם רייטינג מטורף. החברות הגדולות משלמות מיליוני דולרים על הפקת פרסומת בלתי נשכחת לקהל של מעל 100 מיליון אמריקאים.
 



הוצגו במהלך הפסקת הפרסומות מגוון רחב של פרסומות בסגנונות שונים, חלקן בבינה מלאכותית, חלקן פונות לרגש ואפילו פרסומת מפתיעה של המועמד לנשיאות רוברט פ. קנדי ג'וניור. השימוש במשפיענים בלט בין המותגים השונים, אך יש כאלו שבחרו גם להתרכז בתוכן ולא בהכרח על הייפ הפרזנטור.
 


5. הלמנס - מיו קאט 'mayo cat'

מודעת הסופרבול הרביעית ברציפות של הלמן השפיעה בצורה יוצאת דופן עם התמקדותה בנושא בזבוז מזון. המודעה, שעומדת כטובה ביותר של המותג עד כה, מציגה את קייט מקינון מסאטרדיי נייט לייב, יחד עם ה-"Mayo Cat" המקסימה וקמיע של פיט דיווידסון. Mayo Cat עוזר למקינון להבין את היעילות של ניצול שאריות, תוך שילוב של Hellmann's להפחתת בזבוז מזון.

 


5. אובר איט - אל תשכחו את אובר איט ‘Don’t Forget Uber Eats’
הפרסומת עטורת הכוכבים של Uber Eats, שמציגה את ג'ניפר אניסטון, דיוויד שווימר, אשר, משפחת בקהאם וג'לי רול, מדגישה למעשה את המגוון הרחב יותר של פריטים שהשירות מספק מעבר למזון. שימוש בהרכב עטור כוכבים מנצל את הנוסטלגיה, עם רגעים משעשעים כמו שאניסטון שוכחת מי זה שווימר (הם היו בהפסקה). התוצאה היא מודעה משעשעת המעבירה ביעילות את מסר המותג.
 


3. פולקסווגאן - סיפור אהבה אמריקאי ‘An American Love Story’
לציון 75 שנים מאז הגיעו מכוניות פולקסווגן לראשונה לארצות הברית, יצרנית הרכב הגרמנית, שהוקמה ב-1937, נוקטת בגישה נוסטלגית. המודעה מציגה תמונות הכוללות את ה-VW Minibus משנות ה-60 וכן סצנות מסרטים בהשתתפות החיפושית המפורסמת.

יתר על כן, הפרסומת מזכירה בחוכמה את מודעת הסופרבול המפורסמת שלה "The Force", אשר נחשבת כאחת הטובות בכל הזמנים. בנוסף, הפרסומת מסתיימת במיניוואן החשמלי ID.Buzz, המיועד לשחרור בארה"ב בהמשך השנה.
 


2. ורייזון - לא יכול להשבר ‘Can’t B Broken’

עם משחק מילים שלא עובד בעיברית, האות B מסמלת כמובן את המלכה ביונסה, מעבר למילה Be - יכול. בעוד שהנושא של רשתות קיבולת גבוהה ( אינו חדש, הוא הודגש זמן רב על ידי Verizon ומתחריה. השימוש במגה-כוכבת ביונסה שמשתמשת במגוון טקטיקות הומוריסטיות כדי לשבור את הרשת של Verizon יצר באז עצום תוך חיזוק תועלת המוצר.

Sprout Social דירג במקום הראשון ביצירת באזז בערב המשחק, ולפי נתונים שניתחו על ידי הקזינו וגאס ג'מס, ביונסה חוותה עלייה במספר העוקבים שלה באינסטגרם, וצברה מעל 250 אלף עוקבים חדשים. התזמון של הפרסומת בשילוב עם הכרזת אלבום חדש של ביונסה כנראה עזר ליצור עניין הן לזמרת והן ל-Verizon.
 
 

1. סרווה - מייקל סרווה ‘Michael CeraVe’
מודעת טיפוח העור של CeraVe, בהשתתפות מייקל סרה, צפויה לשפר משמעותית את המודעות למותג וליצור אסוציאציות חיוביות לגבי איכות המוצר. הכול התחיל שהחברה הניפה באופן אסטרטגי סרטון TikTok ויראלי שבו משתמש הרהר האם Cera מקושר ל-CeraVe, ושלחה ערכות ליותר מ-400 משפיענים כדי לתדלק ספקולציות כאלה.
לקראת הסופרבול, נצפה סרה חותם על בקבוקי מוצרים בבית מרקחת, מפיץ את המוצרים ועוסק בפעילויות אחרות, לרבות פרסומת "לא מאושרת" משלו.
הפרסומת במהלך המשחק הגדול מציגה חדר ישיבות של רופאי עור של CeraVe המפריכים את הקמפיין של Cera עצמו, ומבהירים ש-"Ve" מייצגת את MVE Technology ו-"Cera" מתייחסת ל"סרמידים", ולא למייקל סרה. בסופו של דבר, המקום מספק מסר על איכות המוצר תוך שילוב הומור ייחודי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה