בעולם
בעלות מיליוני שקלים: הפרסומת שתשודר בסופרבול - והקשר לישראל
על רקע העלייה במקרי האנטישמיות ברחבי העולם מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, הקרן למאבק באנטישמיות הודיעה כי רכשה זכויות שידור במהלך הפסקת הפרסומות של משחק כחלק מאירוע הסופרבול, במקביל לקמפיין נרחב שעלה בארה"ב אשר מעלה מודעות לסוגיית החטופים
עוד ב-
חשוב לציין כי עלות הרכישה היא 7 מיליון דולר, והיא תנסה להעלות את המודעות לתופעת האנטישמיות שהרימה ראשה בעקבות מלחמת חרבות ברזל. בנוסף לכך, זו הפעם הראשונה שסופרבול תתמקד באנטישמיות. מארגון "הקרן למאבק באנטישמיות" מסרו כי "לקרן למאבק באנטישמיות יש משימה פשוטה: לעודד אמריקאים לעמוד מול כל צורות השנאה המבוססות על דת, גזע, מגדר, רקע או כל דבר אחר שעושה אותנו שונים זה מזה באופן מהותי. השנאה בכל הצורות נמצאת במגמת עלייה. זה צורם לראות את זה בימינו".
נוסף על הפרסומת, עלה בארה"ב קמפיין הסברה נרחב להעלאת המודעות בנושא החטופים הישראליים אשר מוחזקים על ידי ארגון הטרור חמאס בעזה. כחלק מהקמפיין, פורסמו שלטי חוצות וסרטונים רבים בנושא זה.
SUPERBOWL AD TO BE SHOWN TOMORROW
— Australian Jewish Association (@AustralianJA) February 11, 2024
We thank billionaire businessman Robert Kraft who spent $7million of his own money just to run a single 60 second ad tomorrow. pic.twitter.com/GiP4SpgsTm
נוסף על הפרסומת, עלה בארה"ב קמפיין הסברה נרחב להעלאת המודעות בנושא החטופים הישראליים אשר מוחזקים על ידי ארגון הטרור חמאס בעזה. כחלק מהקמפיין, פורסמו שלטי חוצות וסרטונים רבים בנושא זה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה