בעולם

נתוני הסופרבול נחשפים: המשדר השלישי הכי נצפה בהיסטוריה

משחק הסופרבול בין קנזס סיטי צ'יפס לפילדלפיה איגלס נצפה ע"י 113 מיליון בני אדם: הנתון הגבוה ביותר לסופרבול ב-6 השנים האחרונות. הממוצע זינק ל-118.7 מיליון צופים במהלך מופע המחצית של ריהאנה
מערכת ice | 
הזוכים בסופרבול (צילום @LanceTHESPOKEN)
משחק הסופרבול ה-57 שהתקיים שלשום באריזונה ובו ניצחה קנזס סיטי צ'יפס את פילדלפיה איגלס, הפך להיות המשדר השלישי הכי נצפה בהיסטוריה של ארצות הברית, עם 113 מיליון צופים בממוצע לפי נתונים ראשוניים.
מופע המחצית של ריהאנה הגיע לממוצע של 118.7 מיליון צופים - מה שהפך אותו למופע השני הכי נצפה בתולדות הסופרבול, אחרי ההופעה של קייטי פרי ב-2015 שזכתה ל-121 מיליון צופים.

רשת פוקס מסרה כי נתוני הצפייה כוללים את השידורים בפוקס ופוקס דיפורטס וכן סטרימינג באתרים הדיגיטליים של פוקס וה-NFL. הנתונים נלקחו דרך Fast National של Nielsen ו-Adobe Analytics.
לשם השוואה, סופרבול 2015 בין ניו אינגלנד פטריוטס לסיאטל סיהוקס ששודר ב-NBC, החזיק בשיא של 114,442,000 צופים (לא כולל סטרימינג), ואחריו סופרבול 2017 בין אטלנטה לניו אינגלנד ששודר בפוקס עם 113,668,000. בשנה שעברה זכה הסופרבול ל-112.3 מיליון צופים, בניצחון של לוס אנג'לס ראמס על סינסינטי בנגלס ששודר על ידי NBC ו-Telemundo.
 
המופע של ריהאנה גרר תגובות רבות, לאחר שרק לפני תשעה חודשים ילדה את בנה הבכור, וכבר הציגה בטן הריונית ואישרה כי היא אכן בהריון שני.
מי שפחות התלהב היה דונלד טראמפ, שפרסם ציוץ ברשת החברתית שלו, Truth Social: "כישלון אפי: ריהאנה נתנה, ללא ספק, את מופע המחצית הגרוע ביותר בתולדות הסופרבול - זאת לאחר שהעליבה הרבה יותר מחצי מהאומה שלנו, עם השפה הגסה והמעליבה שלה. כמו כן, אותם דברים ועוד גם על ה'סטייליסטית' שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה