עסקי ספורט
"המעדן של המפרסמים": מעבר לספורט, סכומים אדירים זורמים בסופרבול
ערב הסופרבול הוא כמובן אחד הערבים המרגשים והמיוחדים בארצות הברית, אך מעבר ליריבות הספורטיבית והמשחק עצמו, כל מה שמתלווה לערב זה מקושר עם סכומי כסף אדירים, יחסי ציבור אגרסיביים
אירוע הספורט החשוב ביותר בארה"ב, הסופרבול, התקקים הלילה (שני) בלאס ווגאס וסיפק ערב בלתי נשכח. במהלך הערב הוצגה פרסומת נגד אנטישמיות, כאשר המהלך המרגש התקיים בזכות הקרן למאבק באנטישמיות של רוברט קראפט, הבעלים של קבוצת ניו אינגלנד פטריוטס.
מלבד הפרסומות בסופרבול שהן נושא ענק בפני עצמו, כאשר המפרסמים רבים ביניהם על כל שניה של שידור ומוכנים לשלם סכומים אדירים עבורו, ישנם את הימורי הספורט הכה פופולאריים בארצות הברית, שרק בערב הסופרבול, חוצים את רף ה-20 מיליארד דולר.
עוד ב-
במשחק נפגשו הקבוצות קנזס סיטי וסן פרנסיסקו לגמר המכריע שבסיומו נקבעה אלופת הפוטבול האמריקאי ומי שתלך בגאווה במנהרות השחקנים בשנה הקרובה. לאחר שהמשחק נשלח להארכה, ואת הצופים במגרש לנסות ולהירגע מהמותחן הגדול, מספר שניות לסיומה של ההארכה המותחת הבקיעה קנזס סיטי טאצ'דאון ובדרך הכי מתוקה שאפשר, קטפה את התואר בפעם השנייה ברציפות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה