ויראלי

גיא זוארץ נשבר בדמעות בשידור חי: מה ריסק את המגיש?

זוארץ אמר: "פרצנו את המחשב של האחיין שלי עילי ומצאנו משהו שהוא כתב שאני אקריא, אנסה להקריא אותו ואני לא יודע אם אני אצליח, כי אני חושב שהוא יכול לתת כוח להתמודד עם הדבר הזה", כשהוא מצביע על אם ובתה שמחפשות קצה חוט על הבת עם שיתוק המוחין שנחטפה
מערכת ice |  1
גיא זוארץ (צילום פלאש 90/ שלומי כהן)
בדמעות שעומדות בגרונו ובקול חנוק, גיא זוארץ שיתף אמש (שבת) ברשת 13 מכתב אישי שהשיג של אחיינו עילי שנרצח במסיבת הטבח ברעים ב-7.10, היום בו פרצה מלחמת 'חרבות ברזל'.
זוארץ אמר: "פרצנו את המחשב של האחיין שלי עילי ומצאנו משהו שהוא כתב שאני אקריא, אנסה להקריא אותו ואני לא יודע אם אני אצליח, כי אני חושב שהוא יכול לתת כוח להתמודד עם הדבר הזה", כשהוא מצביע על אם ובתה שמחפשות קצה חוט על הבת עם שיתוק המוחין שנחטפה.

זוארץ הקריא בשידור את מכתב שכתב אחיינו עילי, שנרצח במסיבה ברעים: ״אני מבקש שאצליח לזכור תמיד שאני רק אורח על הכדור הזה, שכל יום פה הוא מתנה. אני מאחל לכל עם ישראל ולכל האהובים שלי, שלום, במיוחד בתקופה המטורללת כמו זאת. ואם לא בין כולנו, לפחות בינינו לבין עצמנו. שאזכור שהתקופה הכי טובה, עדיין לא הייתה. הלוואי ויהיה לי טוב".
 
תוך שהוא נחנק מדמעות הוא המשיך להקריא: "הלוואי שאצליח לדייק את הכוונות שלו, שכל הבעיות מפגרות ליד זה שאחד היקרים לי לא בריא. שתמיד נהיה בריאים כולנו אמן, מזל טוב לי, אני אוהב אותי'. כשקראתי את זה זה קצת חיזק אותי ונתן לי פרופורציות". המרואיינת סיפרה שהשיר שכתב אחיינו רק העציב אותה יותר כי היא קברה את אביה ביום הולדתו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תזרקו את הסלוניקאי הוא לא ברמה
    מנה 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס מהפרצוף עם העצמות הבולטות
    סגור