ויראלי

יעל בר זוהר וגיא זוארץ מתמודדים עם טרגדיה: "הלב שבור"

הזוג שיתף את חגיגות יום ההולדת 16 לבנם הבכור יהלי, שהפעם הייתה גם מעט עצובה. "אתמול יהלי היה בן 16. אבל.. איך אפשר באמת לשמוח כשאתה חושב על כל הילדים החטופים בעזה? שהיו אמורים לחגוג בבית שלהם עם המשפחה.. מה איתם? הם בסדר ? הם בחיים?"
מערכת ice |  3
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום רפי דלויה)
ממש עם פתיחת מלחמת 'חרבות ברזל', אבל גדול נפל על משפחתו של גיא זוארץ, כאשר אחיינו עילי ז"ל, נרצח בטבח של מחבלי חמאס במסיבת NOVA ברעים, הזוג זוארץ - בר זוהר לא הפסיק לשתף את המחשבות שלו בתוך הטרגדיה וגם היום (חמישי) זה פגש אותם דווקא באירוע משמח.
הזוג שיתף את חגיגות יום ההולדת 16 לבנם הבכור יהלי, שהפעם הייתה גם מעט עצובה. "אתמול יהלי היה בן 16. אבל.. איך אפשר באמת לשמוח כשאתה חושב על כל הילדים החטופים בעזה? שהיו אמורים לחגוג בבית שלהם עם המשפחה.. מה איתם? הם בסדר ? הם בחיים?".

עוד כתבה יעל בר זוהר: "והמחשבות על אלה שכבר לא יחגגו יותר לעולם.. על ההורים שמתים מדאגה על הילדים החטופים . הילדים שנשארו בלי הורים , בלי משפחות ? ועל ההורים והילדים שנרצחו. ועל החיילים שלנו..".
היא חתמה את דבריה בזכרון של האחיין שנרצח: "ועילי שלנו שנרצח וכבר לא יחגוג יותר לעולם. פתאום תמונה של הורה מחבק ילד כבר לא תמימה אלא קורעת את הלב עבור אלה שכבר לא יוכלו לחבק. הלב שבור".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הפעמונים מצלצלים עם ישראל
    זהבה 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליזור לאמונה להאמין בקדוש ברוך הוא. מזל טוב ליום ההולדת שיגדל בבריאות בשמחה בעזרת השם
    סגור
  • 2.
    לא מחמיץ
    זיוית זוהר 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזוג בר זוהר זוארץ לא מחמיץ הזדמנות חדחוף את עצמו למסכים.
    סגור
  • 1.
    ?
    אמיר 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה ועל מה אנחנו צריכים לקרוא את השטויות שלה? שתחזור לארץ.לא כותבת לא קיימת?אפשר להסתדר מצויין בלי הכתבה לכאורה הזאת.רוצים להזכיר לנו שהם קיימים? יש דברים הרבה יותר חשובים מהם.
    סגור