ויראלי

סנופ דוג עוזב את חברת הקפה חודשים ספורים לאחר השקתה

חודשים ספורים לאחר ההשקה, הראפר סנופ דוג ויתר על מניות ובעלות בחברת קפה שקידם. הסיבה? חוסר הסכמה על המוזיקה שתתנגן ברקע של הפרסומות למותג
מערכת ice | 
סנופ דוג מתוך הפרסומת לדאנקין (צילום מסך מתוך הפרסומת לדאנקין)
הראפר האהוב סנופ דוג מצליח כמעט בכל יוזמה בחייו, למעט זו בתחום הקפה כך מסתבר. לפי דיווחים מעבר לים, סנופ פרש בשקט מהשקעה בחברת קפה בפחית שבה היה מעורב, אך לא נמסרה סיבה רשמית להחלטה.
לפי פייג' 6, הרפאר חבר לפני כשנה לאיש עסקים אינדונזי בשם מייקל ריאדי ויחדיו הם השיקו במרץ את מותג הקפה "אינדו-אוקזיס". מוקד המשיכה העיקרי של המותג היה משקאות קפה מרטיני בפחית. עם זאת, חודשים ספורים לאחר ההשקה, התברר כי קהל הצרכנים לא ממש נפל מרגליו וסנופ דוג יצא מהעסקה.
עוד התברר כי זמן קצר אחרי ההשקה, התריע נשיא המותג בפני ההנהלה כי ישנן בעיות בדרך שבה ריאדי מנהל את המותג. על כן, סנופ מיהר לערב בנושא את צוותי הייעוץ המשפטי שלו ובתוך 16 ימים בלבד הוא כבר עזב את החברה - מהלך שכלל ויתור על מניות ועל הבעלות כולה.
נשיא המותג, אלברט סונג, פרש גם הוא זמן קצר לאחר מכן ומסר שהוא כבר עובד על מותג קפה חדש. בעת זו לא ידוע אם ריאדי ימשיך להפעיל את המותג הנוכחי ללא תמיכתו של הראפר.
לצד השמועות על בעיות משפטיות, עלו שמועות נוספות על חוסר הסכמה בין סנופ לריאדי בתחום המוזיקה; על פי הערכות, השניים לא הצליחו להסכים בנוגע למוזיקה שתתנגן ברקע הפרסומים של המותג ולכן סנופ החליט לעזוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה