דיגיטל וטק

האייפון 17 בדרך: זה השדרוג הדק שיעשה את ההבדל הגדול

אפל כבר עובדת על האייפון 17 ומתכננת להביא אליו שיפורים משמעותיים, ביניהם מסכי OLED דקים ויעילים יותר בזכות טכנולוגיה חדשה, ושדרוגי ביצועים עם יותר זיכרון RAM ויכולות AI מתקדמות. איך זה ישפיע על הביצועים, העיצוב וחוויית המשתמש? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
אייפון Apple Intelligence (צילום Shutterstock)
על פי דיווחים מהתקופה האחרונה, אפל ממשיכה לחפש דרכים לשדרג את מכשירי האייפון של השנה הבאה, כאשר אחת הטכנולוגיות החדשות שעשויות להיכלל במכשירים היא מסכי OLED מתקדמים, שיגיעו עם תכונות חדשניות שיאפשרו לאפל להמשיך להתמודד על הובלת שוק הסמארטפונים.
על פי שמועות חדשות מהשרשרת האספקה של החברה, האייפון 17 Air, שצפוי להחליף את אייפון 16 פלוס בשנת 2025, יגיע עם מסך משודרג המבוסס על טכנולוגיית OLED מתקדמת. על פי דיווח של DigiTimes, ייתכן כי יצרנית המסכים הטייוואנית Novatek תתחיל בייצור המוני של המסכים החדשים במהלך הרבעון השני של 2025.
המסכים החדשים יהיו דקים ויעילים יותר, בזכות שילוב של טכנולוגיית TDDI, שמאחדת את רכיבי המגע (Touch Controller) ואת רכיבי התצוגה (Display Driver) לשבב אחד, במקום להשתמש בשבבים נפרדים לכל אחת מהפונקציות הללו. ההערכות הן כי אפל תהיה אחת מהלקוחות הראשונים שיאמצו את הטכנולוגיה הזו, מה שמתאים לשמועות על השקה של אייפון דק וקל יותר.
מעבר למסך המשודרג, דגמי האייפון 17 צפויים לכלול שיפורים נוספים. באייפון 17 Pro ו-Pro Max יתבצע איחוד של כפתור האקשן עם כפתורי הווליום, והדגמים הרגילים יזכו לשדרוג במסכים, כולל תמיכה בתצוגה תמידית וקצב רענון משתנה. דגם ה-Pro Max אף צפוי להגיע עם יותר זיכרון RAM, שיפורי AI ומערכת קירור מתקדמת לשיפור הביצועים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה