דיגיטל וטק

אפל מתחרטת? זה השינוי בכפתורים שיגיע לאייפון 17

דיווח חדש חושף כי אפל עשויה לשנות שוב את תצורת הכפתורים באייפון הבא, ולאחד את כפתורי ה-Action והווליום לכפתור אחד בלבד. האם מדובר בשיפור או בהודאה בכישלון של העיצוב הנוכחי באייפון 16?
רפאל בן זקרי | 
אייפון (צילום Shutterstock)
האייפון 16 עושה את דרכו בימים האחרונים ללקוחות הראשונים בישראל, ובאפל כבר מתכננים את האייפון הבא. לפי דיווח חדש, החברה עשויה להפחית את מספר הכפתורים באייפון 17 לשלושה בלבד, מהלך שיכול לשנות את עיצוב המכשיר באופן משמעותי. לאחר שבאייפון 15 הוצג כפתור ה-Action, שנועד להחליף את מתג ההשתקה הישן, ובאייפון 16 נוסף כפתור ייעודי לשליטה במצלמה, אפל שוקלת לאחד את כפתורי ה-Action והווליום לכפתור אחד באייפון 17.
על פי הדיווח, הכפתור המאוחד יכלול שילוב של רכיב רגיש למגע, מה שיאפשר לו לשמש גם ככפתור פעולה וגם שליטה בעוצמת השמע על ידי החלקה מעלה ומטה. ייתכן שגם פונקציות נוספות כמו הפעלת אפליקציות או העברת המכשיר למצב השתקה יתווספו לאותו כפתור. המהלך יאפשר להפחית את מספר הכפתורים בשלדה לשלושה בלבד, מה שיקל על השימוש במכשיר ויעניק לו עיצוב אלגנטי ופשוט יותר. זהו צעד חכם מצדה של אפל, שכן הוא יפחית את הצורך להגיע לכפתור ה-Action בחלק העליון של המכשיר.
הדיווח לגבי הכפתורים מגיע ברקע תלונות של משתמשים על אי הנוחות שבכפתור הצילום החדש שנוסף לדגמי האייפון 16, כאשר רבים מהם התקשו להשתמש במכשיר ובכפתור בצורה נוחה והגיונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה