דיגיטל וטק

האייפון 16 כאן: האם השדרוגים באמת מורגשים אצל המשתמשים?

האייפון 16 מגיע עם iOS 18 ושדרוגים כמו כפתור ה-Action החדש, התאמות אישיות במסך הנעילה, ושיפורים נוספים, אך האם כל השיפורים באמת מורגשים בשימוש היומיומי, או שמדובר בשינויים מינוריים?
רפאל בן זקרי | 
iOS 18 (צילום Shutterstock)
גרסת מערכת ההפעלה iOS 18, שמגיעה כברירת מחדל על מכשירי iPhone 16, 16 Plus, 16 Pro ו-16 Pro Max, מביאה שדרוגים משמעותיים לעיצוב ולפונקציונליות של מכשירי האייפון, אך למרות ההכרזות המרשימות, האם השינוי מורגש בשימוש היומיומי?
הגרסה החדשה כוללת שיפורים רבים, ביניהם היכולת לאפס את פריסת מרכז הבקרה ולשנות את קיצורי הדרך במסך הנעילה. אפל הוסיפה גם אפליקציות חדשות כמו "Journal" ו-"Passwords", וכן עדכונים משמעותיים לאפליקציות "Photos", "Camera" ו-"Notes". תכונת המפתח החדשה היא כפתור ה-Action, שהוצג לראשונה בסדרת iPhone 15, וכעת זמין בכל הדגמים החדשים.
כפתור ה-Action מאפשר לבצע פעולות שונות בלחיצה ארוכה, כמו הפעלת הפנס, פתיחת המצלמה, או הפעלת קיצורי דרך מותאמים אישית. כמו כן, נוסף כפתור חדש לשליטה במצלמה, המאפשר גישה נוחה לאפשרויות כמו חשיפה, זום ועומק שדה. חוויית הצילום הופכת נוחה יותר, עם גישה לממשק נקי בזמן צילום ותמיכה באפליקציות מצלמה צד שלישי.
iOS 18 מציגה גם שיפורים במסך הנעילה, הכוללים את האפשרות להתאים אישית את קיצורי הדרך והווידג'טים, ולהחליף את קיצורי המצלמה והפנס בקיצורים מותאמים אישית. בנוסף, מסך הבית עבר שדרוג משמעותי, עם אפשרות להצגת אפליקציות ווידג'טים בגדלים שונים, והתאמה אישית של אייקונים ומיקומם.
החידוש הגדול ביותר הוא תכונת Apple Intelligence, שתתווסף בהמשך השנה. מדובר בפלטפורמת בינה מלאכותית שתאפשר לבצע משימות כמו סיכום טקסטים, שכתוב וניתוח הודעות דוא"ל. עם זאת, התכונה עדיין לא זמינה באירופה בשל דרישות רגולטוריות, והצפי הוא להשקה במקומות אחרים בעולם במהלך השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה