דיגיטל וטק

iOS 18: כך תעצבו את האייפון בדיוק כמו שאתם אוהבים

iOS 18 מציעה למשתמשים שליטה מלאה בעיצוב מסך הבית, מרכז הבקרה ומסך הנעילה. התאמות חדשות מאפשרות סידור חופשי של אייקונים, שינויי צבעים ויצירת מראה אישי יותר מאי פעם. אילו אפשרויות חדשות מחכות לכם בעדכון החדש לאייפון?
רפאל בן זקרי | 
iOS 18 (צילום Shutterstock)
iOS 18 שוחררה בשבוע שעבר לכלל המשתמשים, ומציעה אפשרויות רבות להתאמה אישית של האייפון, מה שמאפשר למשתמשים לשנות את המראה והתחושה של המכשיר שלהם בצורה משמעותית. השדרוגים העיקריים כוללים התאמות במסך הבית, מרכז הבקרה ומסך הנעילה. בעוד שבעבר אחת הסיבות לבחירה באנדרואיד הייתה האפשרות לשנות את ממשק המשתמש, iOS 18 מצמצמת את הפער עם אפשרויות חדשות שמספקות גמישות למשתמשים.
במסך הבית ניתן כעת להשאיר רווחים בין האייקונים, מה שלא היה אפשרי בעבר, ולסדר אותם בצורה חופשית יותר. ניתן גם להגדיל או להקטין את האייקונים, להוסיף צבעים שונים ולהתאים את התצוגה בהתאם למצב כהה או בהיר. בנוסף, תוכלו להחביא אפליקציות מיותרות ולעצב את מסך הבית כך שיתאים למראה הרצוי.
במרכז הבקרה ישנן אפשרויות נוספות להתאמה אישית, כולל היכולת להוסיף או להסיר פקדים, לשנות את גודלם ולסדר אותם בצורה שתתאים לצרכים האישיים שלכם. המסכים השונים של מרכז הבקרה, כמו "מועדפים" ו"מוזיקה", ניתנים להתאמה כך שיופיעו בהם רק הפקדים שהמשתמש באמת צריך.
מסך הנעילה עבר גם הוא שדרוגים נוספים, עם היכולת להחליף את קיצורי הדרך של הפנס והמצלמה באפשרויות אחרות, כמו פתיחת אפליקציות שונות או הפעלת פונקציות מהירות כמו הקלטת קול או הפעלת שעון עצר. כל אלה יאפשרו לכם לעצב את חווית השימוש שלכם בצורה ייחודית ואישית יותר מאי פעם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה