דיגיטל וטק

אפל מכה שוב: מה עומד מאחורי המסכים הסודיים שתציג בקרוב?

אפל מתכוננת שוב לשבור את השוק עם הכרזות חדשות – מערכת ההפעלה ומסכים חכמים שישלבו בינה מלאכותית מתקדמת. עם גרסה בסיסית וגרסה מתקדמת הכוללת זרוע רובוטית לסיבוב המסך, אפל מכוונת לכבוש את שוק הבית החכם. מתי צפויה בהשקה הקרובה?
רפאל בן זקרי | 
אפל (צילום unsplash)
אחרי התהודה שיצר האייפון 16, לצד פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence, אפל מתכננת להמשיך לרכוב על הגל, ולהשיק מערכת הפעלה חדשה בשם homeOS עבור מסכים חכמים שצפויים להגיע לשוק במהלך השנה הקרובה.
המקור לדיווח הוא מארק גורמן מבלומברג, שלו רקורד מרשים במידע לגבי אפל. הדיווחים על מכשיר תקופה בסגנון HomePod עם מסך, מסתובבים כבר למעלה, וכעת נחשף כי החברה עובדת על שתי גרסאות: אחת בסיסית שתכלול פיצ'רים כמו FaceTime ושליטה בבית חכם, וגרסה מתקדמת עם זרוע רובוטית שתאפשר להטות ולסובב את המסך.
הגרסה הבסיסית צפויה לצאת ראשונה, אולי כבר בשנת 2025, בעוד שהגרסה היקרה יותר, שמחירה עשוי לעלות מעל 1,000 דולר, תגיע רק ב-2026. בשתי הגרסאות ישולב אלמנט מרכזי של הבינה המלאכותית מבית אפל, Apple Intelligence.
גורמן מציין שהמערכת החדשה תבוסס על מערכת ההפעלה tvOS של Apple TV, כאשר המכשירים החכמים הללו צפויים לסמן את הכניסה של אפל לשוק הבית החכם עם טכנולוגיות חדשות שמטרתן לשפר את חוויית המשתמש ולשלב בינה מלאכותית בניהול הבית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה