השוק

רמי לוי חוגג: החברה שרכש מתרחבת בצעד ענק

לאחר שישראייר השלימה רכישת 25% נוספים חברת התחזוקה הקפריסאית Bird Aviation, תמורת כ-2.3 מיליון אירו, ובכך הגדילה את אחזקותיה ל-75%, החברה הנרכשת הודיעה על הקמת האנגר חדש בנמל התעופה של לרנקה. המתקן החדש, שצפוי להיות מושלם עד סוף שנת 2024, יגדיל משמעותית את יכולת התחזוקה
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
חברת התחזוקה הקפריסאית Bird Aviation, הנמצאת בשליטת חברת התעופה הישראלית ישראייר, מובילה מהלך אסטרטגי משמעותי להרחבת פעילותה העסקית. לאחרונה, השלימה ישראייר רכישת 25% נוספים מהחברה תמורת כ-2.3 מיליון אירו, ובכך הגדילה את אחזקותיה ל-75%.
צעד זה מהווה המשך ישיר למהלך שהחל בפברואר 2023, כאשר ישראייר, השייכת לאיש העסקים רמי לוי רכשה לראשונה 50% מהחברה, ומשקף את האמון הרב שיש לישראייר בפוטנציאל הצמיחה של Bird Aviation.

במוקד ההתרחבות עומדת הקמתו של האנגר חדש בנמל התעופה של לרנקה, קפריסין. המתקן החדש, שצפוי להיות מושלם עד סוף שנת 2024, יגדיל משמעותית את יכולת התחזוקה של החברה ויאפשר לה להרחיב את מגוון השירותים שהיא מציעה לחברות תעופה. ההאנגר החדש, הממוקם בשדה התעופה הישן של לרנקה, יכלול מפרץ נוסף המיועד לטיפול במטוסים צרי גוף, ובכך יענה על הביקוש הגובר לשירותי Bird Aviation ויאפשר הרחבה של מעגל הלקוחות.
מיקומה האסטרטגי של קפריסין, כגשר בין אירופה, אסיה ואפריקה, מעניק ל-Bird Aviation יתרון תחרותי משמעותי. החברה מנצלת את מיקומה הייחודי כדי לשרת חברות תעופה מרחבי אזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), ומציעה פתרונות תחזוקה מתקדמים ויעילים. פרדריק פראלוס, מנכ"ל Bird Aviation, מדגיש כי ההתרחבות היא "צעד טבעי" עבור החברה, המאפשר לה להתאים את עצמה לצרכים המתפתחים של תעשיית התעופה ולהגדיל את יכולתה לספק שירות מיטבי ללקוחותיה.
הביצועים הפיננסיים של Bird Aviation מעידים על מגמת צמיחה חיובית ועקבית. ברבעון הראשון של 2024, החברה דיווחה על הכנסות של 4.893 מיליון אירו, עם רווח נקי של 581 אלף אירו. נתונים אלה מצטרפים לתוצאות המרשימות של שנת 2023, בה הציגה החברה הכנסות של 18.301 מיליון אירו ורווח נקי של 1.877 מיליון אירו. ביצועים אלה משקפים את האמון הגובר של הלקוחות בשירותיה של Bird Aviation ואת יכולתה להתמודד בהצלחה עם האתגרים בשוק התעופה הגלובלי.
התפתחויות אלו ב-Bird Aviation מתרחשות על רקע שנה מאתגרת במיוחד בתעשיית התעופה, המתמודדת עם מגבלות בטיחותיות ותפעוליות חסרות תקדים. עם זאת, ההשקעות האסטרטגיות והביצועים החזקים של החברה מצביעים על יכולתה להסתגל ולצמוח גם בתנאי שוק מורכבים. כאשר תעשיית התעופה העולמית ממשיכה להתאושש ולהתפתח, Bird Aviation מציבה את עצמה בעמדה אסטרטגית חזקה, מוכנה לנצל הזדמנויות חדשות ולהמשיך במסלול הצמיחה שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה