השוק

רמי לוי בעסקת ענק: אלו המטוסים החדשים של ישראייר

צמד מטוסי איירבוס 320 נוספים יצטרפו לצי הקיים של החברה באמצעות התקשרות עם חברה זרה לחכירה יבשה נוספת, תקופת החכירה עבור כל אחד מ-2 המטוסים צפויה להיות כ-6 שנים
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
על פי ההודעה לבורסה לניירות ערך, דירקטוריון חברת התעופה ישראייר גרופ, שבבעלות איש העסקים רמי לוי, אישר לחברת ישראייר לקלוט צמד מטוסי איירבוס 320 נוספים לצי הקיים של החברה באמצעות התקשרות עם חברה זרה לחכירה יבשה נוספת.
בישראייר הסבירו כי ככל שהעסקה תצא לפועל אז צי המטוסים יעמוד על כ-8 מטוסי 320A AirBus בהפעלה עצמית, מתוכם יופעלו 3 מטוסים בבעלות החברה ו-5 מטוסים בחכירה יבשה. במסגרת ההתקשרות הוסכם כי תקופת החכירה עבור כל אחד מ-2 המטוסים צפויה להיות כ-6 שנים, עלות החכירה החודשית עבור כל מטוס היא כנהוג בענף ובסכום שאינו מהותי לחברה, הצדדים יפעלו לטובת חתימה על הסכם חכירה מלא עד ליום 29 במרץ 2024.

עוד מסרה ישראייר: "בחירת המטוסים כהזדמנות אסטרטגית לחיזוק מצבת צי המטוסים של החברה, שיפור מבנה ההון, שיפור ה-EBITDA, ושיפור תזרים המזומנים של החברה במהלך השנים הקרובות. צעד זה הינו אחד מהצעדים שנקטה החברה לצורך התמודדות עם המלחמה, והחברה סבורה כי הוא צפוי לסייע בידה, יחד עם צעדים נוספים לשימור פעילות החברה ותזרים המזומנים שלה, והבאתם לצמיחה במהלך השנים הקרובות".
בתחילת חודש פברואר הנוכחי, פורסמה הודעת בורסה על כך שישראייר חתמה על הסכם לרכישת מטוס שהיא חוכרת תמורת כ-29 מיליון דולר, כך שגם המהלך הזה מוערך בכמה עשרות מיליוני דולרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה