ויראלי

קובי אוז, סולן 'טיפקס', מתרסק: "שברתם לי את הלב"

סולן להקת 'טיפקס', קובי אוז, הגיב בכאב לעימותים סביב התפילה בכיכר דיזנגוף ביום כיפור: "היה בכיפור בדיזנגוף משהו נדיר ומכיל, מגוון מלא של ישראלים וישראליות ביחד וגם דתיות מאחורי פרגוד. פינצ'רתם את זה ושלחתם אותי ואת המשפחה שלי בחזרה לבתי הכנסת שם ימיינו אותנו לגברים ונשים"
תום נחום | 
קובי אוז (צילום פלאש 90)
ההתנהלות האלימה של אנשי המחאה, שהפסיקו להתעסק בממשלה הנוכחית והפנו את זעמם ביום הקדוש ביותר לעם היהודי, יום כיפור, דווקא למתפללים, שמימשו את חופש הפולחן שלהם והתפללו בדיזינגוף בתל אביב, בהפרדה כפי שמתחייב, הגיע גם עד סולן להקת 'טיפקס' האהובה, קובי אוז, שהתייחס לנושא בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו.
אוז כתב כך: "שברתם לי את הלב. בלי להיכנס למי התחיל ומי הגזים. היה בכיפור בדיזנגוף משהו נדיר ומכיל, מגוון מלא של ישראלים וישראליות ביחד וגם דתיות מאחורי פרגוד. פינצ'רתם את זה ושלחתם אותי ואת המשפחה שלי בחזרה לבתי הכנסת שם ימיינו אותנו לגברים ונשים. אי אפשר כבר להיות יהודי כללי/שונות".
 
בנוסף, גם ארז טל ממש לא אהב לראות את האלימות והביזוי של כיפור וכתב בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא לא מרבה כלל לכתוב: "נא לנשום עמוק ורק אז לקרוא: אי אפשר לנופף בכך שתל אביב היא עיר חופשית ובאותה נשימה למנוע ממי שרוצה להתפלל בהפרדה בכיכר לעשות את זה".

עוד הוא המשיך וכתב: "אף אחד לא כופה עליכם להצטרף. מפריע לכם? תפתחו ממול תפילה מתחרה לא בהפרדה. ככה פשוט. מה הפחד? המשיחיים הערמומיים מנסים לכשף אותנו? אני מאמין שיש לנו חוט שידרה קצת יותר עבה וסליחה בג"צ".
לסיום כתב המגיש הוותיק: "בואו נרד מהעץ הזה כי בן גביר כבר מתחיל לחגוג בהנאה איך נפלנו למלכודת הזאת. יש מספיק כיוונים הרבה יותר מוצדקים להפנות אליהם את זעם המחאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה