בארץ

דובר צה''ל: "מזהים הערכות של חיזבאללה לתקוף את ישראל"

דובר צה''ל דניאל הגרי חשף את היערכות חיזבאללה לתקיפה, בתייחס לפעולות צה''ל הלילה בלבנון, וקרא לאזרחי לבנון להתרחק מאזור דרום לבנון, והודיע כי צה''ל יתקוף שם בקרוב "נסראללה הוא האחראי"
דורון בלוך | 
צילום דובר צהל
דובר צה''ל דניאל הגרי נשא היום (שני) הצהרה לתקשורת בה התייחס לפעולות צה''ל בלבנון הלילה. בדבריו הסביר הגרי את מטרת פעולת צה''ל, וחשף את היערכות חיזבאללה לתקיפת ישראל ואת פעולת המנע הישראלית, זאת כאשר הצהרה המצולמת מתורגמת בכתוביות גם לערבית, שכן הגרי פונה בישירות לתושבי לבנון.
בדבריו, אמר הגרי "בשעות האחרונות אנחנו מזהים הערכות של חיזבאללה לתקוף את אזרחי מדינת ישראל. צה״ל החל בתקיפות לפני כשעה. בזמן הקרוב, צה״ל יתקוף מטרות טרור במרחב לבנון, להסרת האיומים". ובכך חשף הגרי כי פעולת צה''ל הינה הייתה פעולת מנע לשיגור בזמן הקרוב.
 
הצהרת דו''צ הגרי.   קרדיט: דו''צ
עוד הוסיף לומר "לכל תושבי הכפרים בלבנון, בזמן הקרוב צה״ל יתקוף מטרות טרור בלבנון" ופנה לתושבי לבנון באופן ישיר "אנחנו קוראים לכל מי שנמצא בסמוך לנכסים או בתוך בתים, בהם חיזבאללה מסתיר אמצעי לחימה, להתרחק מהם מיד. זאת לשם ביטחונכם והגנתכם".
עוד הוסיף להזהיר ואמר "חיזבאללה מסכן אתכם ואת משפחותיכם. חיזבאללה מתכנן לשגר את אמצעי הלחימה האלה לעבר שטח מדינת ישראל, תתרחקו מהם מיד לשם הגנתכם!". את דבריו סיים הגרי באמירה "צה"ל פועל וימשיך לפעול להגנה על אזרחי מדינת ישראל, בכל מקום בו יידרש".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה