בארץ

נתניהו: "אם חיזבאללה לא הבין את המסר - הוא יבין"

נתניהו נשא הצהרה בה התייחס לאירועים האחרונים בלבנון, ושלח מסר תקיף "אם חיזבאללה לא הבין את המסר, אני מבטיח לכם - הוא יבין את המסר"
דורון בלוך |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/Dudu Bachar/POOL)
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בהצהרה מוקלטת לאירועים האחרונים בלבנון, בהם התקיפות המאסיביות של צה''ל בלבנון על מטרות חיזבאללה, וכן חיסול הבכירים בארגון.
בדבריו, אמר נתניהו "בימים האחרונים אנחנו הנחתנו על חיזבאללה רצף של מכות שהוא לא דמיין" ואף הוסיף במעין אזהרה לחיזבאללה מתקיפות עתידיות של מערכות הבטחון "אם חיזבאללה לא הבין את המסר, אני מבטיח לכם - הוא יבין את המסר".
עוד הוסיף רה''מ נתניהו להתייחס לסוגיית מפוני הצפון, ואמר "אנחנו נחושים להחזיר את תושבינו בצפון בבטחה לבתיהם. שום מדינה לא יכולה לסבול ירי על תושביה, ירי על עריה - וגם אנחנו, מדינת ישראל, לא נסבול זאת". את דבריו חתם באמירה "אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להחזיר את הביטחון".
 
נתניהו היום.   קרדיט: איתי בית-און /לע"מ
כאמור, בדבריו לא התייחס נתניהו מפורשות לאירוע פיצוץ מכשירי קשר הביפר בשבוע שעבר, עליהם ישראל לא נטלה אחריות,  אך בחיזבאללה האשימו את ישראל בפעולה. דברים אלו של נתניהו באים לאחר בוקר קשה בצפון, בו מטחים כבדים ששיגר החיזבאללה לעבר יישובי הצפון גרמו לנזקים גדולים.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביבי
    ישראלי 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שומעים רק איומים בשטח אין שינוי הצפון ריק מאזרחים וזה הולך ומתרחב לכיוון המרכז צרים התקפה קרקעית ואווירית מסיבית ולא רק ברבורים
    סגור
  • 2.
    נסראללה התחזק, ובטוח שבחג יעשה פה הילולה (ל"ת)
    דין 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האימפוטנט מקיסריה שוב נובח
    אמ-סלם 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נובח אך לא נושך...
    סגור