טלוויזיה

ארז טל בגילוי לב נדיר: "ופתאום הכול יצא"

מנחה הטלוויזיה הוותיק מדבר על תקופת שירותו בזמן מלחמת לבנון, וגם שולח מסר לאקסית מרב מיכאלי. "אנחנו לא ברוגז היום"
מערכת ice |  3
ארז טל ברדיו תל אביב (צילום יח"צ)
נראה שמאז חיים יבין פרש לגמלאות, אחד מהראויים ללא ספק לתואר "מר טלוויזיה" הוא ארז טל. התואר מגיע כמובן תודו היות הוא הפנים של פרויקטים טלוויזיונים רבים, ומעבר לכך גם תודות לפעילות הרבה וההשפעה שלו מאחורי הקלעים.
טל לא מרבה לדבר על עצמו, ובריאיון נדיר שהוא מעניק לרוני קובן בתוכנית "פגישה", מדבר ארז טל על הטלוויזיה, על הרדיו, ועל חייו האישיים. בתוכנית שתשודר הערב (שלישי) בכאן 11, טל מדבר על תחילת דרכו בגלי צה"ל, "אבא שהיה איש ביטחון התייחס לזה כטעות. היה לו קשה להגיד שהבן שלו בגלי צה"ל".
 
לאחר מכן מספר מה שינה את דעתו של אביו, "הגיעה מלחמת לבנון וזה בער בי. לא יכולתי להמשיך לשבת באולפן. ביקשתי שיתנו לי ללכת לשם. ארבעה חודשים הייתי שם, ואז אבא שלי היה גאה". 
 ארז טל על מלחמת לבנון (קרדיט כאן 11)
אולם, מספר טל, היה לזה גם מחיר נפשי. "זו הייתה תקופה...ראיתי מראות קשים מאוד. כמו גמל שאוכל ולא מעכל, זה מה שעשיתי. תפקדתי בניתוק מוחלט. שנתיים אחרי זה ראיתי את 'שתי אצבעות מצידון' ופתאום הכול יצא, הכול עלה לי".
בסיום התוכנית מתבקש טל ע"י המנחה להעלות אסוציאציה על מרב מיכאלי. יו"ר מפלגת העבודה ומגיש הטלוויזיה היו בזוגיות של 7 שנים בעבר, "אני לא מצטער על יום אחד בשבע שנים האלה", אומר טל, "אנחנו לא ברוגז היום...אבל יכול להיות שסביבתה הציעה לה, בשביל התדמית, להתרחק מהתקופה ההיא שהיא הייתה שטותניקית".
 ארז טל על מרב מיכאלי (קרדיט כאן 11)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ארז בן טולילה נהפך לארז טל מרוקאי שמתרחש למוצאו בושה (ל"ת)
    אימא 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    גל וטל נקמו בכם
    נורית 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טל עשית שטות שרשמת את השם של מאיה המושבעים ראו עד כמה היא נפגעה וראו שחיבקת את גל ואמרת שהיא החברה הטובה שלך לא הזכרת את מאיה לכן מאיה וכל המושבעים נקמו בך בגל בגלל הקנאה שלה במאיה קנאה נוראית כשראתה אותך עם מאיה לא יכלה לסבול ועשתה הכל להפריד ביניכם גם עם שקרים שניכם נענשתם ולא קיבלתם אף קול הדיחו אותכם וסהר קבל קול אחד
    סגור
  • 1.
    ארז טל המשעמם ביותר בתקשורת. יבש כמו צנון. (ל"ת)
    צופה 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור