טלוויזיה

לאור ההצלחה, "פגישה עם רוני קובן" חוזרת לעונה חדשה

תוכנית הראיונות המוצלחת של רוני קובן חוזרת למסכים עם עונה חדשה ולאחר חמש זכיות רצופות בפרס האקדמיה. בפרק הראשון והכפול יתארחו בנפרד אהרן ברק ואדיר מילר
מערכת ice |  1
רוני קובן (צילום כאן 11)
לאחר חמש זכיות רצופות בפרס האקדמיה, תוכנית הראיונות של רוני קובן בכאן 11, "פגישה עם רוני קובן" תחזור לעונה נוספת, עם פרק בכורה כפול. בפרק הראשון ישוחח קובן עם נשיא בית המשפט העליון לשעבר, הפרופסור אהרן ברק.
בפרק הבכורה, הפרופ' אהרן ברק יעניק ראיון על ילדותו בשואה, נישואיו לאשתו שהכיר בגיל 15, ועל ההאשמות נגדו בגין גזענות, נפוטיזם ויחס מפלה לחרדים. לצד זאת, השיח יעסוק גם בהחלטת בג"ץ בעניין דרעי ויחסיו עם שר המשפטים לוין ורה"מ נתניהו.
 
באשר לטענות על גזענות אומר ברק כי "לא מצאנו שופטים ממוצא מרוקאי שמתאימים לכהן בעליון". כמו כן, הוא מספר שהוא יודע שמגיע לסוף ימיו וכי הסיבה היחידה שנותרה לו להמשיך לחיות היא האחריות כלפי אשתו אלישבע: "כמו שאהבתי אותה כשהתחתנו – אני אוהב אותה עכשיו ואוהב אותה עד סוף חיי". 
בתכנית השנייה שתשודר יגיע להתארח גם הקומיקאי אדיר מילר. העונה החדשה, בבימויו של גלעד טוקטלי, תעלה בערוץ כאן 11, בדיגיטל ובכאן BOX ב-13 לפברואר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רובן
    !! 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קובן מדהים אדם רגיש יודע להעביר רעיון באופן מרתק כל תוכנית שלו מרתקת אופן הדיבור השאלות הרגישות מניעה אותו הלואי והיו הרבה כמוהו בתיקשורת תותח על
    סגור