נדל"ן ותשתיות

אייל גולן ישקיע 90 מיליון שקל: היכן יבנה מלון חדש?

גולן מתכנן להשקיע סכום משמעותי של כ-90 מיליון שקלים בהקמת בית מלון יוקרתי בפאתי העיר רחובות, במהלך שצפוי לגרום ללא מעט עניין בשוק התיירות המקומי. מי השותפים העסקיים שלו למהלך?
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
אייל גולן, מהזמרים המובילים והמצליחים בישראל, מפתיע את מעריציו ואת עולם העסקים כאחד עם מהלך אסטרטגי חדש. הזמר הפופולרי, המוכר בעיקר בזכות הקריירה המוזיקלית המפוארת שלו, מרחיב את אופקיו העסקיים ונכנס לענף התיירות והמלונאות.
על פי פרסום ב'אחלה ניוז', גולן מתכנן להשקיע סכום משמעותי של כ-90 מיליון שקלים בהקמת בית מלון יוקרתי בפאתי העיר רחובות, במהלך שצפוי לגרום ללא מעט עניין בשוק התיירות המקומי.

המיזם החדש, שנולד מתוך שיתוף פעולה בין גולן לבין חברו הקרוב ושותפו העסקי, אביעד כץ, מסמן את כניסתו של הזמר לעולם עסקי חדש לחלוטין עבורו. המלון המתוכנן צפוי להיות מוקד משיכה יוקרתי, המשלב אלמנטים של פאר ונוחות עם חדשנות ועיצוב מודרני. בין המתקנים המתוכננים ניתן למצוא בריכת אינפיניטי מרהיבה על גג המלון, אולם נשפים מפואר המיועד לאירועים, ומסעדת שף אסיאתית כשרה ויוקרתית, המהווה סניף של מותג בינלאומי מוכר.
מיקומו האסטרטגי של המלון, בסמוך למכון ויצמן ולמתחמי בילוי ואירועים פופולריים כמו אולם האירועים קולוניה ומסעדת "ספרה", מבטיח נגישות גבוהה ופוטנציאל משיכה רב לתיירים ולאורחים מקומיים כאחד. הבחירה ברחובות, עיר המשלבת היסטוריה, מדע וטבע, מעידה על ראייה אסטרטגית ארוכת טווח של היזמים, המזהים את הפוטנציאל הגלום באזור זה.
מעבר לגולן וכץ, ישנן שמועות על שותפים נוספים במיזם, ביניהם השף בני מדר ולירון קדם, יזמי המסעדה הסמוכה "ספרה". שיתוף פעולה זה, אם יאומת, עשוי להעניק למלון יתרון משמעותי בתחום הקולינריה והאירוח, תוך שילוב הניסיון והמוניטין של כל השותפים.
כניסתו של אייל גולן לענף המלונאות מסמנת מגמה מעניינת של דיברסיפיקציה בקרב סלבריטאים ואמנים מובילים בישראל. מהלך זה לא רק מרחיב את תיק ההשקעות של גולן, אלא גם עשוי להשפיע על תעשיית התיירות המקומית, תוך יצירת סטנדרט חדש של אירוח יוקרתי המשלב בידור, קולינריה ונופש ברמה גבוהה. עם זאת, רק הזמן יגיד אם המעבר ממיקרופון לקבלה יהיה מוצלח עבור הזמר האהוב, ואם המיזם החדש יצליח לשיר את שירת ההצלחה בענף התחרותי של המלונאות הישראלית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך הפשפש עלה למעלה????
    יוס 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוכרים את השיר?
    סגור