ויראלי

מעיין אדם מתקשה לעכל: "לקרוא ולהיחנק מעצב, מרסק"

אחרי הפיגוע בתל אביב, כוכבת הרשת העלתה סטורי מהסלון שלה: "מתבהר שפקחי העירייה עומדים מאחורי עוז הלב ומסירות הנפש שהצילה רבים, אחד מהם הוא שנפצע אנוש בפעולה הרואית הזו, וספג מספר יריות עת שהציל אחרים, להצדיע"
מערכת ice |  1
מעיין אדם בוכה (צילום צילום מסך מתוך מדברות על זה בקשת 12)
עצוב מאוד. חן אמיר בן ה-42, הוא סייר הביטחון העירוני של עיריית תל אביב, שנרצח אמש (שבת) בפיגוע הירי ברחוב מונטיפיורי בתל אביב על ידי מחבל מג'נין. הוא הציל במעשיו רבים, אבל מותו עורר הלם רב וגרם לעצב גדול לתושבי תל אביב ומדינת ישראל בכלל.
גם המגישה וכוכבת הרשת מעיין אדם כתבה בסטורי שהעלתה על רקע מהדורת החדשות פתוחה בטלוויזיה בסלון: "שוב מפלצת טבחה בבני אדם ברחוב, איזו מציאות מפחידה. מתפללים פה להחלמה מהירה ושלמה של הפצוע, ותודה ענקית לשוטר שנטרל את המחבל והציל רבים".

עוד כתבה בסטורי נוסף שהעלתה מהסלון שלה: "מתבהר שפקחי העירייה עומדים מאחורי עוז הלב ומסירות הנפש שהצילה רבים, אחד מהם הוא שנפצע אנוש בפעולה הרואית הזו, וספג מספר יריות עת שהציל אחרים, להצדיע".
לאחר כשעה התברר כי אותו פקח, אמיר חן בן ה-42 מת מפצעיו בבית החולים איכילוב ולא שרד את הירי הקטלני בו מטווח קצר. אדם העלתה סטורי אחרון בו כתבה: "לקרוא ולהחנק מעצב, מרסק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כוכבת רשת
    אמיר 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כוכבת בזכות מה? אילו הגיגים פילוסופיים הפכו אותה לכוכבת רשת?
    סגור