השוק

ענקית הקמעונאות בפשיטת רגל: תמכור 1,400 סניפים, 30,000 עובדים יפוטרו

Big Lots, קמעונאית המפעילה כ-1,400 חנויות ומעסיקה למעלה מ-30,000 עובדים, התמודדה עם ירידה במכירות במהלך הרבעונים האחרונים, והפעילה לחץ על המאזן שלה. מנייתה צללה ביותר מ-90% בשנה האחרונה וצנחה ביותר מ-22% במסחר הממושך ביום שישי וכעת ביום ראשון תגיש רשמית את הבקשה לפש"ר
מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
קמעונאית מוצרי הדיסקאונט Big Lots מתכוננת להגיש בקשה לפשיטת רגל כבר ביום ראשון הקרוב ומתכננת למכור את רשת החנויות שלה בהליך בפיקוח בית המשפט, כך דיווחה בלומברג ניוז ביום שישי, תוך ציטוט של אנשים שמכירים את המצב.
על פי הפרסום ברויטרס, החברה תישאר בפעילות תחת הגנת פרק 11, נכתב בדו"ח, והיא נמצאת כעת בתהליך של הבטחת הצעה בסגנון מכירה פומבית מה שאומר שההצעה עלולה להתחמק אם יצוצו הצעות טובות יותר.
מוקדם יותר היום הודיעה הקמעונאית על דחיית פרסום הרווחים שלה ברבעון השני, שהיה מתוכנן ליום שישי. כעת החברה מצפה לדווח על תוצאות ב-12 בספטמבר. החברה שיתפה פעולה עם יועצים מ-AlixPartners ו-Guggenheim Partners בהליך פשיטת הרגל והמכירה, על פי הדיווח.

Big Lots, קמעונאית המפעילה כ-1,400 חנויות ומעסיקה למעלה מ-30,000 עובדים, התמודדה עם ירידה במכירות במהלך הרבעונים האחרונים, והפעילה לחץ על המאזן שלה. מנייתה צללה ביותר מ-90% בשנה האחרונה וצנחה ביותר מ-22% במסחר הממושך ביום שישי.
בשבוע שעבר, בלומברג דיווח כי ביג לוטס בוחנת את האפשרות להגשת בקשה לפשיטת רגל פוטנציאלית ועשויה לבקש הגנה מבית המשפט במהלך השבועות הקרובים. החברה לא הגיבה מיד לפניית רויטרס להגיב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש להחזיר את ice למתכונת עיתון-פקס
    עדינה 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תשכחו להוסיף שהשניצליה, האגדית של סמי מחוץ לקריאה, נסגרה לאחר 35 שנה עני כוזרים.
    סגור
  • 1.
    כתבת כפיר קלאסית (ל"ת)
    עמית 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור