השוק

רשת המסעדות נכנסת לפשיטת רגל: הקשיים הכלכליים הביאו לקריסה

רשת המסעדות האמריקאית שמתמחה במטבח הים תיכוני, רוטי, נקלעת לקשיים: הגישה בקשה להגנה מפני נושים
מערכת ice |  1
רשת המבורגרים (צילום shutterstock)
רשת המסעדות רוטי, המתמחה במטבח ים תיכוני, הגישה ביום שישי בקשה להגנה מפני נושים לפי פרק 11 לחוק הפשיטת רגל האמריקאי. החברה, שנוסדה בשיקגו ב-2006, הייתה חלוצה בהכנסת המטבח המזרח ים תיכוני לזירת המסעדות המהירות האיכותיות בארה"ב.
ג'סטין סימונדס, מנכ"ל רוטי, הסביר את הצעד: "לאחר בחינה מעמיקה, הגשת בקשה להגנה מפני נושים היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם האתגרים שלנו - כולל ביצועים פיננסיים, עלויות גדלות, ביצועים מעורבים של סניפים ותנאי שוק קשים - תוך שמירה על פעילות ומיקוד באספקת 'מזון לחיים מלאים' לכל לקוח".
הצעד של רוטי משקף מגמה מדאיגה בתעשיית המסעדות האמריקאית. רשתות מסעדות נוספות כמו רד לובסטר, טיחואנה פלאטס ובוקה די בפו הגישו גם הן בקשות דומות ב-2024. בין הגורמים העיקריים למגמה זו ניתן למנות ביצועים נמוכים, לחצים פיננסיים מאינפלציה והצורך בהתאמות אסטרטגיות. בנוסף, היציאה ההמונית של עובדי משרדים ממרכזי הערים הפחיתה משמעותית את תנועת הלקוחות במרכזי הערים, מה שהשפיע קשות על רשתות כמו רוטי, ש-50% מסניפיה היו באזורים אלה.
למרות הקשיים, רוטי מתכננת להמשיך להפעיל את סניפיה בשיקגו, מיניאפוליס ובאזור וושינגטון הבירה, תוך שמירה על התפריט המלא, שירותי הקייטרינג ותוכניות הנאמנות שלה. החברה מקווה להשתמש בתהליך פשיטת הרגל כדי לחפש משקיעים חדשים או קונים פוטנציאליים, תוך ארגון מחדש של מצבה הפיננסי. בזמן שרוטי עוברת את תהליך הארגון מחדש, היא מתכננת לעבוד עם בעלי הנכסים וספקים כדי לשמור על פתיחת הסניפים ועל מעורבות העובדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרטא
    אילנה 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיסגרו לגמרה מי צריך אותם אוכלים בבית יותר נקי וגם כשר
    סגור